Sabah 06:40
Gözlerimi actigimda karnimda bir aci ile kalktim dun gece sekada yaşananlari unutmuştum biçaklanmistim midem ve diyaframim arasina/girmissti şansliydim amaa fena benzettim küçük orospuyu kffkfkfk neyse eşlarimi topliyip pantolin tsört giyip yüzuklerimi takkip koyu bir makyaj yapip çiktim otobuse bindim (88) e kxmdm tabi otobus orta okul ark kayniyinca insanda mide kalmiyo bide şu arlarinda fiskos fiskos konuşmalaari. Yok. Mu off neyse cumhuryet parkinda otorduk ark otam toplaninca bizi aldi bir koyu sohbet tabiii ben ilardeki banka oturan kapşonlu cocugu fark edenee kadar farkli bir büyüsu vardi sanki duygularim onun yanina gitmem gerektigini soyluyordu en yakin arkadasim izzet o çocuğa bakktigimi fark etti ve bence aklinin ucundan gecirme sıkıntı ( izmitte banna lakap olarak sıkıntı yada kiz çocuğu diyorlar kiz çocuğu ne alakaysa skdksm) nedenn boşver deneme tuhaf birisi dedi ve kalktim oturdugu banka doğru emin adimlarla yürüdum tam giderkeen kulağima uzak dur sakın yaklaşma dedi duydum kafasini kaldirdi bana bakkti armaizda 30 metre vardi dona kaldim gözleri gecenin karanliği kadar sim siyahti siyah pantolonu adeta onunla butunlesmisti kallkti ve gitti yerimdden kimildayamadim dona kalldim bizimklier arkadan hahah kirk yil düşünsem aklimin ucuundan geçmez sıkıntının bu hali hahahihji dönüp baktim sus pus kesildiler egolu insanlar seviyesi düşük insanlara mahkumdur buyrun meydan siziin daha fazla düşemicem diyip ergence bir sozle ayrildim (jdjdjd)
Aklimdan cikmiyordu gözleri oturusu kulagima fisildamasinini unutamyiordum nasil yapmisti .
Yarin benim icin okulun ilk gunuydu digerleri 2 haftadir okulda ben daha yeni gidicem siyah pantolonumla siyah kazagimi giydim montumu cantami alip ciktimokula gedlim sansa/bak 3 ders bos mus insanlari inceledim hepsi lakayit bi tavirlar hic birinden hoşlanmadim sinifa müdür girdi amannn yarabiiiiiiijfjfjjfhfhffhfjjf
Noluyo burda sesiniz okulu inletiyo dersiniz ne sizin kalsik müdür sorulari ben ögretmenler masasiinda kulagimda kulaklik oturuyordum müdür yanima gelidi
Oooo prenses başka bir arzunuz dedi ben anlamdim anlammzsin tabi teleefon serbes amaa ogretmenler masainda oturrdugun icin aliyorum okul çikisi alirsin dedi mudur bey ama siz benim kim oldugumu biliyormusunuz/hem ben yeni gelddim siram belli degil dedim masallah dil papuc biliyorum kim oldugunu sıkıntı gec orta sira en arkaya telefon icin sakin yalvarma okul cikisi dedi offffff okul cikisi gellddi catti telefonumu aldim actigimda ekranda bir not vardi anma ben. Birsey kaykaydetmemeistim actigimda dona kalldim gözüm üstünde meleek nasil sirami beğendin mi yan yana oturuyoruz desene ;-)
AMANNNN YARABİİİ BUNEEEE
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇIĞLIK
ChickLitne yaziyim ki bence aciklamaya gerek yok okuyun bana yeter :) Kendi hayatımı dan esinlenerek :)