Kapitola 4

179 7 0
                                    

Vzal mě za ruku a táhl mě k výtahu. Tváře se mi začaly červenat, tak jsem si přes hlavu dala kapuci. Stáli jsme ve výtahu a bylo tam trapný ticho.

J: ty se na mě nezlobíš?
W: ne, proč bych měl?
J: protože jsem ti lhala
W: každý to dělá, taky lžu
J: tak to jo
W: co chceš dělat?
J: já nevím, jsem tady nová, takže se tady nevyznám
W: tak půjdeme do zábavního parku
J: tak jo

Usmála jsem se na něj. Když jsme vyšli z výtahu, tak mě chytil za ruku. Tváře se mi zase začaly červenat. Rychle jsem si dala facku, abych se dala dohromady. Uviděl jak jsem si dal facku, tak mi sundal kapuci. "Ses tajný agent nebo co? Že máš kapuci, brýle a kšiltovku?", vzal mi kšiltovku a brýle a dal je do jeho batohu, poté mi přiložil jeho studené ruce na tváře, abych je už neměla horké. Asi jsme tam tak stáli minutu, pak jsem mu ze stydlivosti sundala ruce z mých tváří. "Tak jdeme?", řekl a usmál se. "Jo.", řekla jsem a opětovala mu úsměv. Před budovou jsme si zastavili taxi. Jeli jsme do zábavního parku. Když jsme tam dorazili, hned jsme šli na oběd. Objednal nám jajangmyeon. Bylo to strašně dobrý. Když jsme dojedli, tak se mě zeptal

W: tak odkud ses?
J: jsem z České republiky
W: aha a kolik ti je?
J: je mi 16
W: aha
J: kolik je tobě?
W: mně je 23
J: aha
W: už jsi dojedla?
J: jo
W: tak pojď, jdeme na horskou dráhu
J: asi bych ještě počkala pár minut, před chvílí jsme jedli, bude nám špatně
W: to bude v pohodě

Šli jsme směr horská dráha. Nasedli jsme si na sedadla horské dráhy. Byla tam i otočka vzhůru nohama, Wonho si to očividně užíval, ale já řvala ze všech sil. Po jízdě mi bylo špatně. Jídlo se mi začalo vracet zpátky. Rychle jsem běžela k nejbližšímu koši a začala zvracet. Wonho rychle přiběhl a držel mi vlasy. Wonho zavolal taxi, aby jsme jeli zpátky domů.

W: fakt se omlouvám, nevěděl jsem, že skončíš takhle
J: to je v pohodě
W: fakt mě to mrzí

Vzala jsem jo za ruku a řekla: "Fakt je to v pohodě.", pak jsem se na něj usmála. Dorazili jsme před budovu a Wonho chtěl vylézt z auta, ale já mu řekla, že ještě nechci domů. Zase zalezl zpátky do auta a řekl řidiči ať nás zaveze do kavárny. Řidič kývl a nastartoval auto. Když jsme dorazili před kavárnu, Wonho rychle vyběhl z taxíku a přišel mi otevřít dveře. Chtěla jsem vystoupit, ale rychle mě vzal na záda. "Zvracela jsem, nezlomila jsem si nohy", řekla jsem a nahlas jsem se zasmála, on se taky zasmál. Dorazili jsme do kavárny posadili jsme se doprostřed kavárny. Objednal mi horkou čokoládu a cheesecake, sobě objednal to samý. Napila jsem se a měla jsem čokoládový fousy. Wonho se mi smál a vytáhl mobil a vyfotil si mě. Zase jsem se začala červenat. Wonho mi fousy otřel. Tváře se mi víc začervenaly, usmál se, úsměv jsem mu opětovala. Propovídali jsme celé dvě hodiny. Řekl, že je čas jít domů. Jelikož jsme to domů neměli moc daleko, tak jsme šli pěšky. Šli jsme hezkým parkem, všude byly světýlka. Dívala jsem se na světýlka a nepozorovala, co je přede mnou. Šlápla jsem do hovna, Wonho vybuchl smíchy a já později taky. Odskákala jsem k trávníku, abych utřela to hovno z mých oblíbených botiček, Wonho se mi pořád smál. Když jsem to utřela, tak jsem šli domů. Stáli jsme ve výtahu, když jsme dojeli na 9. patro, tak jsme se rozloučili, zamávala jsem mu a usmála se, taky mi zamával a usmál se. Když se dveře od výtahu zavřeli rychle jsem se musela upřít, protože to bylo neuvěřitelný. "Já sem šla ven s Wonhem, ahhhh!", radostí jsem křičela, když jsem dojela na 10. patro vzpomněla jsem si, že jsem si u Wonha v batohu nechala svoje věci. "Sakra, zítra se tam musím stavit, abych si vyzvedla svoje věci.", nechtělo se mi tam. Když jsem se otevřela dveře od apartmánu, tak sem uviděla Kisum jak se dívá na televizi. Rychle jsem k ní běžela, abych ji všechno řekla, když jsem chtěla začít mluvit, ale skočila mi do řeči a řekla:"Tady něco strašně smrdí.", rychle jsem odkopla boty a řekla:"Šlápla jsem do hovna". Celou noc jsme si povídali..

MY LOVE STORY [ GOT7 Fanfiction]Kde žijí příběhy. Začni objevovat