Hana, papa hnya bleh hntar smpai sini je. Papa prcya Hana bleh sesuaikan diri di skolah bru ni.
bye, sayang..
bye papa.. sesudah mncium pipi papaku, aku trus brgegas mncari bilik guru. Semput aku dibuatnya. Besar gila skolah ni. Haih.. Jenuh nk cari la bilik guru. Slpas hmpir 30 minit aku brkeliaran, finally aku jumpa jgk blik guru. Aku terus mncari Ms Naeun yg mrupakan knalan mamaku.
Kamu HANA, kan? Aku hnya mgiakan. Mari sya tnjukkan klas bru kmu.
Aku trus mmbuntuti Ms Naeun. Stibanya di hdapan klas 2 DIAMOND, dia mnyuruhku msuk. Dpatku lihat para plajar trpaku mlihatku. Aku tau la aku cun, x pyah la nk usha2 sgt, mnologku. Aku segera mlangkah mmasuki klas bru.
xxx: Nampaknya klas, hri ni kita ada plajar baru. Sya MR. KANGJUN. Awak bleh prkenalkan diri awak kpd klas.
HANA : Anyeonghaseyo. Cheoneon Lee Hana imnida. pakabangga.. *smbil trsenyum mnis*
MR. KANGJUN : Baiklah Hana-shi, kmu bleh dduk di sbelah jungkook.
HANA POV
*mataku mliar mncari ssiapa yg mngangkat tgn tpi x klihatan* klihatan ada 1 bgku kosong di sbelah nmja yg sdang mrenung tajam ke arahku. Mungkin itu Jungkook. Au trus mnuju ke arahnya. Yg mmbuatkan aku pnas hati adalah apabila aku tiba di tmpat bruku, klihatan spasang kaki sdang mlunjur di atas krusiku tnpa sudi mnurunkannya.
HANA : Yah, ahjusshi, ppali trunkan kaki kamu. Aku nk duduk.
JUNGKOOK : Mwo? Ahjusshi? yah- pabo yeoja.
Dia trus mnurunkan kakinya tnpa bralih sdikit pun pndangannya driku. Ktika MR. Kangjun smbung mngajar, aku hanya mmpu mrenung kosong krana org sbelah aku lgsung x pduli akan aku yg msih X MMPUNYAI BUKU.. Sabar je lah.. 1 jam 30 minit aku hbiskan masa dgn mrenung akn nsib yg bakal aku tempuhi. Apalah malang sunggh nasibku.
JUNGKOOK POV
Kesian pulak aku tengok minah ni. Skjap letak kpala atas meja kjap pusing kanan. Niat nak share tu ada tapi jatuh la aku punya mruah cuz aku dah brjanji pd diriku yg aku x kan tunduk pda kaum yeoja. Lantak dia lah. Pandai2 la kau nak hidup. Bukannya ada kaitan dgn aku pun.
KRING.. KRING...
HANA POV
Aku trsentak. Klihatan MR Kangjun sudah brsiap2 mahu keluar. Sejurus dia keluar, smua plajar brpusu2 kluar. Jungkook pun kluar. Sempat dia hdiahkan jelingan yg sgt"cantik" kpdku. Tak padan dgn rupanya yg cute, tapi prangai hampeh. Aku nk pergi mna ni. Dah la kantin pun x tahu kt mna, x kan nk ikut Jungkook pulak.. haishh...
xxx: X KLUAR REHAT KE??
Aku trus brpaling ke arah suara yg mnegurku..
#TBC
YOU ARE READING
CABARAN BYUNTAE NAMJA
Roman d'amourSINOPSIS- LEE HANA- Korang ingat korang kingka kt skolah, korang bleh buat yeoja mcm tu je ke? Dah dpt madu, sisa dibuang. Aq nak cabar korang. Korang perlu buktikan kt aku yg korang bleh hdup tnpa yeoja untk 1 week. Kalau korang mampu, aq akan...