Masky & Hoodie

134 28 19
                                    

Atenție, continut explicit şi detaliat în amănunte. Nu-ți convine, nu citi.

***

-Stii, sau nu? intreba profa deja nervoasa care se juca cu pixul intr-o mana, invartindu-l printre degete cu catalogul deschis. Pentru a evita inca un punct scazut la purtare ai dat din cap negativ si ai strans din dinti.

Profa, cu un tupeu jegos stramba din nas, apoi se apleca deasupra catalogului iar mana ei forma un scurt "4", urmat de data. Pentru a-ti pastra demitatea, ai injurat scurt printre dinti si te-ai lasat in scaunul bancii cu sictir.

"Cotoroanță jegoasă..."

Apoi jumatate de clasa chicoti zgomotos, dar femeia ridica privirea din catalog si se facu din nou o liniste de mormant. Colega de banca te ghionti in umarul stang din prietenie si ati inceput sa radeti pe ascuns in ciuda profei. Apoi, imediat ce dadu pagina, se auzi copotelul: anunta ora 8 fix.

Ai sarit din banca ta, apoi ai trantit fara jena toate cartile in ghiozdan. Printre ceilalti colegi care s-au ridicat si ei, profa te fulgera cu priviri urate, dar tot ce-ai facut tu, a fost sa zambesti vicleneste. Ea a inchis pixul in scarba, a inchis catalogul si s-a ridicat de pe scaun, vazandu-si de bagajele ei. Ai strambat din nas, apoi ti-ai pus haina pe tine si ghiozdanul pe-un umar. Ai zbughit-o afara din clasa fara sa saluti profesoara si te-ai intors pe calcaie cu privirea inapoi sprea usa, pentru a o astepta pe Raluca.

Colega ta isi facu in cele din urma aparitia printre restul elevilor care se imbulzeau sa iasa si v-ati pornit amandoua.

Dar nu inspre casa.

Imediat ce-ati iesit pe poarta scolii, ati facut stanga-imprejur pe langa un drum mai retras inconjurat de gardul scolii si al unui restaurant fițos.

Ati mers de-al lungul scolii, folosindu-va de felinarele rare care se mai zareau din cand in cand, pana ati ajuns la o cotitura mai dubioasa care avea din nou o crapatura intre doi pereti a unor doua blocuri diferite. Energica, Raluca te-a prins de incheietura si te-a tras prin acel spatiu neincapator, unde ati intrat intr-un spatiu inchis de patru pereti mari de ciment, si alte inca trei persoane. Doua dintre ele le-ai recunoscut imediat, erau colegi cu tine -Theo si Jake-. Dar celalalt mai inalt, care parea de clasa a X-a, nu parea prea familiar. Toti stateau jos, asezati pe un bustean mancat de ciuperci si mucegai.

Raluga isi arunca ghiozdanul cat-colo, iar tu, ca sa pari "de casa" i-ai imitat comportamentul, facand la fel si cu ghiozdanul tau.

Ceilalti care stateau pe bustean rasuflara oarecum usurati ca eram doar noi, apoi cel de-a X-a scoase dit-amai pet-ul de la spate cu eticheta "Dobru" iar ceilalți cate o tigara.

"Mama voastra stie ce faceti?" Ai intrebat, imitand la misto vorbele dirigintei, care se luase de tine acu' ceva timp pentru ca nu-ti facusesi tema.

Dar ai ignorat chicotele celorlanti si te-ai asezat si tu intre colegii tai, urmarindu-l cu privirea pe cel mai inalt care statea in fata voastra, fumand ca un adult.

"Sa mor eu, nu mai fulgera lumea cu privirea. Ai sa-l sperii pana la urma." scuipase Raluca printre dinti. "Codrea, ea ii Ioana , Ioana, Codrin."

Te-ai ridicat respectuos de pe bustean cu un zambet tamp pe buze, apoi ai dat mana cu el, facandu-l si pe el sa chicoteasca la iesirile tale dubioase.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 15, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Dead [Creepypasta Gore]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum