Eyelles Jack

298 38 23
                                    

Atenţie, conţinut explicit şi detaliat in amănunte. Nu-ţi convine, nu citi.

***

Era seara, pe la ora 10. (Mna, se va intampla tot noaptea, csf...) Dar din fericire pentru tine, parintii te-au lasat sa dormi la Andreea, o prietena de-a ta. Pana in momentul de fata va-ti uitat la TV, v-ati batut cu perne si ati ras cu pofta. Norocul Andreei ca nu era nimeni in casa, parintii ei erau plecati.

Pan' la ora 11 ati mancat inghetata si pana la urma v-ati decis sa va bagati la somn. Tatal tau ti-a trimis vreo trei mesaje de noapte buna pana acum. Era si normal din partea lui, aveai unul dintre cei mai protectivi tati. Nu ca maica-ta ar fi mai prejos... Dar sigur dansa deja dormea.

In cele din urma i-ai raspuns si tu la mesaj, zicandu-i sa nu se ingrijoreze. Apoi ai inchis telefonul, lasandu-l pe noptiera in fata televizorului, intorcandu-te dupa 180° si ti-ai luat avant, sarind in patul tau. Din fericire, Andreea avea doua paturi de o persoana. Erai in vechea poveste; doua prietene aproape identice, doar ca din nefericire tu erai ţărăncuţa.

Sorry, Y/N, aveam nevoie de un storyline credibil...

Te-ai invelit cu plapuma rosie si pufoasa, chicotind, iar Andreea facea la fel. In cele din urma te-ai aruncat cu capul in perna. A batut din palme iar becurile s-au stins singure. Ai zambit uimita ca de fiecare data si te-ai intors cu fata inspre perete, patul tau fiind cel de langa fereastra. Luna iti batea prin fereastra direct peste cearsafurile rosii iar astfel ai adormit.

Dimineata te-a trezit un strigat de-al Andreei; ai sarit din pat ca arsa si ai inceput s-o cauti cu privirea incetosata. Statea la picioarele tale, cu mainile la gura si speriata de moarte, uitandu-se la tine. Panicată, dai rapid plapuma la o parte sa cobori, dar abia atunci ai observat ca cersafurile rosii avea acum o pata imensa, neagra. Ai dat speriata de moarte patura si-ai lasat la vedere pijamaua ta gaurita in zona rinichilor, iar in jurul tau, in cearsafuri s-a imbibat sangele tau, inclusiv pe hainele tale.

Ai tipat puternic, apoi ai simtit o durere ca o injunghiere in acea zona. Din cauza ca pulsatia ti-a crescut puternic, ai inceput din nou sa sangerezi in abundenţă. Curiozitatea te-a impins chiar daca erai sub o situatie critica si ai tras putin de cutele hainelor, sa afli de cauza sangerarii. Te-ai speriat oribil cand ai vazut ca burta ta avea o gaura in lateral, din care curgeau siroaie de sange. Ai inceput sa respiri in ritm alert iar Andreea a pus mana pe telefon si a format 112.

Era complet panicata si debusolata si cu greu ii explica receptionerului ce se intamplase. In cele din urma ii dase adresa casei ei, repetand-o de vreo doua - trei ori total panicata.

A inceput sa planga.

Cu o mana tinea telefonul iar cu cealalta isi acoperea ochii, incepand sa boceasca pe infundate.

Ai incercat sa misti piciorul dar un intreg fior ti l-a patruns pana in varful degetelor, lasandul amortit. Apoi ai simtit de parca mii de ace ti-l strapung de la sold pana-n calcai. Din nou, ai dat să-l misti, dar de data asta ti s-a "infierbantat" intregul picior apoi te coplesi o durere infernala pe jumatate de corp.

Ai scancit puternic, trantindu-te cu capul in perna si strangand din dinti si cersaful intr-un pumn. Incordarea facu sa se accentueze acea zona cu ustureli ingrozitoare, coplesita de sangele care fierbea in vene. Simteai cum ti se scurge toata viata din tine numai infruntand durerea si ti s-a scurs o lacrima de obraz. Deja te simteai seacă de viata, ca o stafida. Ai incercat sa respiri mai incet ca sa nu consumi energie vitala.

Dead [Creepypasta Gore]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum