1

75 6 0
                                    



Dupa ce Malefica s-a transformat intr-o soparla,tanarul rege Ben a poruncit sa fie bine pazita.
In timp ce Mall isi facea temele,Ben s-a asezat langa ea zambindui.
-Ce face mica mea regina?
Mal se uita in stanga si in dreapta sa vada cu cine vorbeste iubitul ei.
-Tu esti...
-Aaaaa!sare Mal ca arsa,apoi bufneste-n ras.
-Deci?Ce faci?
-Nu se vede?Tema la Stinta Manierelor...mor pe dinauntru.
-De ce?se incrunta Ben.
-Stii doar ca eu sunt predententa raului,deja multa lume ma uraste.
-Dar tu n-ai salvat!Ce naibii!
-Mda...
-Mal ,spune Ben lundui mainile ei in mainile lui,eu sunt aici,eu te iubesc,eu stiu ca tu ...n-a puca sa spuna pana la farsit ca Mal primeste un mesaj.
-Scuze trebuie sa-l verific,poate e Evie si vrea sa-mi arate ceva..
Mal deschide telefonul si spre uimirea ei ,pe ecran era afisat un numat necunoscut.In mesaj scria:"Copii raului!Netrebnicilor!Idiotilor!Locul vostru e aici cu noi!In mizerie!Aveti timp pana la LUNA NOUA!"
Mal era socata ca cineva a indraznit sa-i jigneasca,se asaza zgomotos pe scaun si ii arunca telefonul lui Ben.Acesta citeste si pare cam desgustat.
-Auuu!Ce nesimtiti!
-Cine vrea asta!?spune Mal razand  malefic.
Ben se uita la ea si spune:
-Nu te-n torci pe insula!
-Nu ma intorc.
-Nu vreau sa patesti ceva.Eu stiu ca esti puternica,ai invinso pe Malefica,dar nu mi-as iertao nici odata daca nu te-as mai putea vadea ,imbratisa sau saruta.acestea fiind zise Ben se apropie de Mal si o saruta scurt pe buzele mov.
-De ce ai facut asta?
-Ca sa iti arat cat te iubesc.Ah!Trebuie sa plec am o intrunire cu consiliul,greu e sa fi rege,dar va fi usor cand tu vei fi regina mea.
-Te iubesc!
-Si euuuu!
Mal nu a mai simtit acele sentimente pe care le simtea cand era in preasma lui Ben.Uare el era alesul ei?Chiar o iubea?Chiar simtea dragoste curgandui prin vene?
Mal isi stranse lucrurile si pleca spre  caminul de locuinte pentru elevii din Auradon.
Se gandea daca ea chiar va ajunge regina Auradonului.Adica Ben avea 17 ani,ea 17...nu cred ca se puteau casatori era inca mica.Dar iubitul ei era rege de la 16 ani deci trebuia sa se casatoreasca.Regatul avea nuvoie de o regina adevarata nubca Mal,fica unui infractor.

Evie statea pe InstaROYAL.Era meteu activa.Isi pieptana buclele albastre .Evie se pregatea sa iasa la masa cu Doug.

Descedentii~INTOARCEREA PE INSULA PIERDUTILORUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum