⚜️Első⚜️

680 24 8
                                    

K   E   L   L   Y

Átlagos nap volt, ma is rajzoltam a szobámban, pont mint minden más napon amikor nem volt semmi fontos dolgom, szeretek rajzolni, nagyon, már kiskoromban is folyton rajzoltam, egy egész gyűjtemèny van a rajzaimból a 90-es évekbeli szekrény alján a nappaliban, igaz minden kisgyerek szeret rajzolni, de én még mai napig imádok, pedig már 17 éves vagyok.

Általában embereket szoktam lerajzolni, az öcsémet már többször is lerajzoltam, Dannek hívják 16 éves de szerintem kibaszott jól néz ki, széles vállak, kidolgozott test, gyönyörű zöld szemek,nem sok ilyen tini van.

....na de megérkezett az emlegetett szamár...

-Kelly!!!-kiáltott rám Dan erőteljes hangon- Mondanom kell valamit!!

-Akkor mond, tudod hogy nekem mindent elmondhatsz.-válaszoltam nyugodt hanggal.

-Amikor jöttem hazafele az edzőteremből láttam ahogy két fekete csukjás alak berángat egy fiatal lányt egy autóba, és elszeletek.-mondta dermedten.

-Ismered a lányt?- kérdeztem kissé szorongva.

-Az arcát nem láttam de hátulról úgy nézett ki mint Leila!- mondta megrémülve.

-A barátnőm Leila????!??!-kiáltottam idegesen.

-Hà- át a lány úgy nézett ki mint ő-motyogta.

-Na ebből elég megyünk Leilaékhoz.-jelentettem ki magabiztosan.

Leiláék hàza két saroknyira volt a miénktől, már a második saroknál voltunk amikor làttunk egy autót, amiről Dan azt mondta hogy pont olyan mint amibe látta hogy betuszkolták a lányt,megjegyeztük a rendszámát, majd tovább siettünk Leiláékhoz.

Amikor odaértünk gyorsan beszaladtam a házba és fel Leila szobájába, nem volt ott így mentem a szüleihez.

-Leila nincs itthon?- kérdeztem kissé ijedt arcal.

-Nincs, kb két órával ezelőtt elment vásárolni, mert holnap lesz Adam 22- ik szülinapja és ajándékot vesz neki.-mondta Leila anyukája nyugodtan.

Adam Leila pasija, nemsokára már két éve lesz hogy együtt vannak.

Dannel összenéztünk,nem szóltunk semmit Leila anyukájának arról, hogy mit látott Dan, nem akartuk megrémíteni, és kitudja lehet hogy nem is Leila volt az.

-Hová ment vásárolni Leila?-kérdeztem érdeklődően.

-Nem tudom pontosan,de említette a plázát- válaszolta Leila anyukája.

-Na Dan akkor megyünk plázába- néztem a mögöttem álló fiúra, aki bólintott.

-Szerintem ott megtaláljátok-tette hozzá Leila anyukája.

Elköszöntünk, màr kiléptünk az ajtón, amikor visszafordultam és megkértem hogy mindenképp hívjon fel amikor Leila hazajön.

Dannel a plázához mentünk. A pláza óriási de mi nem tágítottunk, annak ellenére sem hogy tűt kerestünk a szénakazalban.

Épp néztem be egy üzletbe amikor észrevettem hogy egy erős férfi kéz van a csípőmön.
Eric volt az, a barátom,ahogy megfordultam gyors csókot nyomott a számra.

Az elrablóm a végzetemWhere stories live. Discover now