K E L L Y
Látszott Zack-en hogy nem hisz a fülének, nagyon meglephette az amit mondtam, (Hát még engem) nem szólt semmit, csak egyszerűen beült a fekete autóba, én is beültem az anyósülésre.
Ekkor hirtelen felém fordult és elkezdte mesélni hogy volt egy legjobb barátja akit David-nek hívtak ő volt az egyik legjobb emberük, de Jack aki a legnagyobb ellenségük és akiről én azt állítom hogy az apám rájött hogy David titkos ügynök és megölette.Hirtelen olyan rosszul kezdtem érezni magam, nem elég hogy apám bűnöző, de gyilkol is?! Biztos voltam benne, hogy titkos ügynök leszek, de azért mert megtudtam hogy apám a legnagyobb ellenségünk nem akartam Dant is belerángatni.
- Zack- szólítottam meg a sofőr ülésben ülő fiút, aki olyan jól nézett ki hogy valami eszméletlen.
- Titkos ügynök szeretnék lenni, ez már biztos! De Dannel mi lesz, mert ha apànk bűnöző akkor semmi esetre sem rángathatom bele.
- Oké, Kelly ki fogunk küldeni Dan mellé egy titkos ügynököt, hiszen ha az apád megtudja hogy titkos ügynökként dolgozol és Dan egyedül van akkor biztos hogy fel fogja keresni.
Bólintottam, hiszen teljes mértékben igaza volt Zacknek.-De Zack lehetek titkos ügynök annak ellenére hogy az apám az ellenségetek? El fogják ezt fogadni? Vagy azt fogják hinni, hogy nem bízhatnak emiatt bennem?-kérdeztem meg hirtelen mikor eszembe jutott hogy az is lehetséges hogy árulónak tartanak engem.
- Hát Kelly szerintem lehetsz, mert megbízhatunk benned igaz? -emelte meg az egyik szemöldökét miközben a szemembe nézett.
- Persze hogy meg, sosem szerettem, mégcsak nem is ismertem apámat.-válaszoltam.
Ekkor elindultunk a bázisra.
A bázis a város egy nagyon eldugott szegletében volt. Egy nagy elektromos ajtó vàrt minket, amin csak a bizalmas embereket engedték be, de persze Zacknek köszönhetően simán bemehettünk. Egy irodában találtam magam ahol jópár ügynököt láttam, de Zack mindegyiknél jobban nézett ki...
Habár volt még egy fiatal titkosügynök, akinek a gyönyörű tengerkék szemétől és sötétszőke hajától majdnem elolvadtam.- Megyünk a főnökhöz- szólt rám hirtelen Zack.
- Okéé- válaszoltam meredten, hirtelen a főnökhöz?! Tutira megmondja hogy mègse vagyok titkosügynöknek való...
Egy lifthez értünk amin a földszínt alatti legalsó színtre mentünk, egy nagy fém ajtó fogadott amit kártyával lehetett kinyitni, Zack kinyitotta. Beléptem az irodába, és óriási meglepetésemre nem az általam elkèpzelt 70 éves főnökkel álltam szemben hanem egy kb 27-28 èves jóképű férfival.
- Jujj de csini csajt szedtél össze Zack, ő is a gyűjtemény része? -mondta gúnyosan a főnök Zacknek, és hirtelen felém fordult.
- Kit üdvözölhetek?- kérdezte.
De én azon gondolkodtam hogy mi? milyen gyűjtemény része? Nem értettem.
- Kelly Force-t hát és én? -kérdeztem meg, mert szó ami szó engem is érdekelt az ő neve.
- Paul vagyok, itt mindennek a főnöke tudod, még Zack-nek is- dicsekedett és egyből rájöttem hogy elég nagynak hiszi magàt..
BINABASA MO ANG
Az elrablóm a végzetem
AdventureKelly Force 17 éves, legjobb barátnője keresése közben őt "raboljàk" el. Kiderül hogy elrablója nem is olyan gonosz,de lehetne figyelmesebb a gonoszságánál... Ha szereted az akciódús,mégis romantikus könyveket akkor olvass bele.☺️