Şahsiyetsiz Darbeler
Milletimizi tarihi şahsiyetinin kâbına varılmaz zirve noktasına yükselten İslam' la şereflenmek, O' nu hasımlarına karşı güçlü muvaffakiyetlere muktedir kılan ciddi bir sebep olmuştur. Bu sebepin sağladığı, bertaraf edilmesi imkansız kudret ve iktidar, İslam' ın düşmanları için üst üste asırları dolduran mağlubiyetleri doğurmuş; bu da bizi tarihi bir husumete maruz ve muhatap kılmıştır.
Bu devamlı mağlıbiyetlerin uyardığı ve uyandırdığı düşman, harici ve maddi hücumların hiçbir sonuç vermeyeceğini fark edince taktik değiştirme ve kaleyi içten "yıkma" yoluna gitmiştir ki 15 Temmuz 2016 gecesi buna en açık örnektir. "Satılmış kişi" nin kendine uydurduğu ve vicdanlarını satın aldığı kişiler o gece yine daha önce yapılmış olanı, bu milletin daha önce çok kez gördüğü ve acısını tattığı, devlete karşı darbeyi gerçekleştirmek ve yanında uzun bir aradan sonra tekrar parlamaya başlayan ve küfür karanlıklarından kurtulmaya çalışan İslamın nurunu söndürmeyi kendilerine şiar edinmişlerdi.
Fakat Allahu Teala, Tevbe Suresi 32. Ayet-i Celile' de; " Onlar Allah' ın (peygamber gönderip kitap indirerek parlattığı) nurunu ağızları (ndan çıkan şirk ve inkar dolu birtakım sözler) ile söndürmek istiyorlar. Allah ise (tevhidi yüceltip İslam' ı aziz kılarak) nurunu tamamlamaktan başka bir şey istemez! Velev ki o kafirler hoş görmesin!" buyurarak İslamı aziz kılacağını belirtmiştir.
Sonuç olarak İslam' ın koruyucusu daha öncede bahsettiğim gibi " bertaraf edilmesi imkansız" Allahu Teala' nın (Celle Celalühu) olması bu "şahsiyetsizlerin" muvaffakiyetsizliklerine sebep olmuştur. Bunu takiben İslam ile müşerref olan bir milletin Allahu Teala' ya (Celle Celalühu) inandığı ve itaat ettiği müddetçe mağlub olması zor bir nihayet olarak karşımıza çıkar.
Son olarak Nemrut' un yaktığı dehşetcengiz ateşi söndüren Muhammedi goncalara selam olsun. Onlar ki tankların altına yatarak, silahların karşısında durarak hakkı savundular. Yurtlarını cennet eylediler. Allah (Celle Celalühu) rahmet eylesin. Şefaatlerine nail eylesin. Amin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
''Şahsiyetsiz'' Darbeler
Historical FictionSizi etkileyecek 'vurgulu' bir kompozisyon...