E D U A R D -
„Hej Edo.. Počul som že Mima s Natáliou idú po obede nakupovať. Vieš čo to znamená?" zašepkal vzrušene Adam a rukou mi prešiel cez moje tmavo hnedé vlasy a pokračoval nižšie. „Že ideme s nimi?" zasmial som sa a otočil k Adamovi. „Neser ma." zavrčal Adam a vrhol sa mi na pery. Bozky som mu hneď začal opätovať. Pomaličky ma chytil za lem trička a chcel mi ho dať dole, no v tej chvíly sa spoza nás ozvalo zakašlanie. Obidvaja sme sa prekvapene otočili a uvideli Mimu ako na nás zazerá.„Nič som nevidela!" vyhlásila a rozbehla sa, s červenými lícami, preč z obývačky. „M-Mima počkaj, není to tak ako to vyzerá!" vyhŕkol som a chcel sa za ňou rozbehnúť no zastavili ma Adamove ruky ktoré sa mi obmotali okolo pásu. „Ty nikam nejdeš." povedal a pritiahol si ma bližšie k sebe. Z chodby sa ozvali kroky topánok. Rýchlo sme sa s Adamom od seba odtrhli. O chvíľu sa na chodbe zjavili Natália s Mimou. „Chalani, ideme nakupovať, skúste tu zatiaľ nič nerozbiť." zasmiala sa Naty ťahajúc Mimu, ktorá na nás ešte stále pozerala neveriackym pohľadom, za rukáv mikiny.
A D A M -
Keď Mima s Natáliou odišli išiel som s Edom pozerať telku. Pozerali sme 50 shades of grey. Práve sa tam odohrávala erotická scéna, pri ktorej som sa vzrušil. Nahol som sa k jeho uchu a pošepkal som mu: „Eduard, chcem ťa." Začali sme sa vášnivo bozkávať. Sadol som si na neho obkročmo a on mi stisol zadok. Vzdychol som a Edo sa usmial do bozku. Obtrel som svôj rozkrok o jeho a vzrušením zavzdychal. Prešiel som mu zubami po spodnej pere. „Eduard ošukaj ma, prosím." vzdychol som mu do pier a on zo mňa strhol tričko. To isté som urobil aj ja. Dal som mu dole nohavice aj s boxerkami. Odtiaľ už na mňa vytŕčal jeho osemnásť centimetrový vztyčený úd. Moje nohavice putovali tiež dole a ja som bol plný vzrušenia. „Na štyri." prikázal mi Eduard a ja som s chuťou poslúchol. Kľakol som si na štyri a provokatívne zavrtel zadkom. „Ach Adam, tak moc ťa chcem. Vyšukám z teba dušu." zašepkal Edo a vrazil do mňa dva naslinené prsty, ktorými začal pohybovať. Bol som tak moc vzrušený že som začal prirážať zadkom o jeho prsty. Ten ich ale okamžite zo mňa vytiahol a prudko do mňa zasunul jeho dlhý penis. Začal prirážať a ja som začal vzdychať. „Ach. Áno Edo." vyšlo zo mňa a Edo opäť prirazil na môj bod a ja som vzdychol rozkošou. „Pridaj Eduard." vzdychol som a on začal prirážať ako stroj. Nakoniec som sa nechal uniesť našou vášňou a urobil sa. Edo tiež. Unavený sme si lahli vedľa seba. „Bol si úžasný, Edko." povedal som mu. „Ty tiež." povedal a dal mi pusu.Príbeh som písala s Mima1506.
Ďakujem za pomoc s erotickou scénkou xD.Venujem : alfa_samcek_69 a Adamko1869
YOU ARE READING
Eduam (jednodielovka)
FanfictionFanfikcia na alfa_samcek_69 a Adamko1869 :D 13+ !!!