Adoptată de idolul ei

337 56 7
                                    

      Visul tuturor fanelor înfocate este acela de a fi adoptate de idolul/idolii lor, nu-i aşa? Da, pentru fetițele de unsprezece ani. Nu că n-ar exista şi mai mari, dar, hai să nu fiu chiar aşa nesimțită.
      Adică, serios, câte şanse sunt să te adopte 1D, 5SOS sau mai ştiu eu cine? Exact, niciuna. E doar o porcărie care nu vrea să îți părăsească creieraşul ăla bun de nimic.

      Dacă vreți să vă întâlniți cântărețul preferat, alegeți-vă, mamă, un român, nu un american, un irlandez sau un indian.
      Nu îmi pasă de ce cântăreți sunteți îndrăgostite, dar reveniți la realitate. Persoanele alea nici măcar nu ştiu că existați, iar voi îi venerați peste tot. Treceți peste!

      O vezi pe Marcela, că se ceartă cu toți pentru cântăreții ei preferați. Tu ce faci, în cazul ăsta? Exact, nimic, pentru că, Marcela, e prea obsedată ca să își dea seama cât de patetică este.

      Nu le văd rostul acestor cărți. Niciodată nu le-am văzut rostul. De ce ai scrie asta? Mai mult te amăgeşti singură.
      E trist faptul că aceste cărți sunt foarte apreciate. Ce vă atrage la ele? Probabil faptul că tipa care este adoptată de Harry, o să fie dama lui de companie. Opriți-vă, e prostesc.

- Saisprezece

Tipuri de cliseeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum