Clanul Denali
Este o altă familie de vampiri „vegetarieni”, care locuieşte în Denali, compusă din Tanya, Carmen, partenerul acesteia, Eleazar, Kate, Irina, şi mai târziu Garrett. Sunt în termeni buni cu familia Cullen, relaţie care este însă zdruncinată puţin în Eclipsa, atunci când refuză să îşi ofere ajutorul în lupta cu Victoria şi armata ei de vampiri nou-născuţi. Tanya este liderul clanului, şi la un moment dat se specifică faptul că odată a avut sentimente faţă de Edward Cullen, dar că acesta a respins-o. Carmen vorbeşte spaniola fluent. Atunci când Edward şi Bella o arată pe Renesmee clanului Denali, ea este prima care acceptă explicaţiile oferite de fetiţă. Eleazar vorbeşte spaniola la fel de bine ca partenera sa, a fost cândva membru al clanului Volturi şi are abilitatea de a identifica în mod vag abilităţile altor vampiri. Garrett e un vampir înalt, cu un păr nisipiu pe care îl ţine legat. El însoţeşte clanul Denali în Zori de zi şi devine partenerul lui Kate. Kate e descrisă ca fiind frumoasă şi blondă. Abilitatea ei specială este de a produce un câmp de curent electric în jurul pielii care poate şoca şi paraliza atacatorii. Ea este cea care o ajută pe Bella să îşi îmbunătăţească abilitatea de a-şi extinde câmpul de protecţie şi asupra altora din jurul ei.
Sasha, Vasili şi Irina au fost membri ai acestui clan. Sasha, creatorul Tanyei, al lui Kate, al Irinei şi al lui Vasili a fost executat de Volturi deoarece crease un copil nemuritor (pe Vasili). Legea vampirilor interzice crearea a asemenea fiinţe, deoarece ele nu sunt în stare să înveţe regulile şi au un comportament imprevizibil. O dată cu Sasha a pierit şi Vasili. Irina e fosta parteneră a lui Laurent, care îi urăşte pe vârcolaci fiindcă l-au ucis pe acesta din urmă. Cu toate acestea, ea vine să facă pace cu familia Cullen în Zori de zi, dar înainte să poată vorbi cu ei, o vede pe Renesmee, şi, crezând că e un copil nemuritor, pleacă pentru a raporta incidentul clanului Volturi. Când realizează că Renesmee nu e un copil nemuritor, Volturi o execută pe Irina pentru greşeala ei.