Scumpul meu,
Nu cred ca trece zi fără să mă gândesc la tine. De fapt, nu trece oră. Mă gândesc mereu la momentele frumoase petrecute împreună. Îmi amintesc prima îmbrățișare, care mi-a adus lacrimi ochi. Îmi amintesc prima dată când buzele tale mi-au atins tandru obrazul. Prima oară când m-ai pupat paternal pe frunte. Îmi e dor să-ți simt privirea. Îmi e dor să mă tachinezi. Îmi e dor să mă cert cu tine pentru faptul că ești gelos sau posesiv.
Sincer, acum chiar te înțeleg. Protejai ceea ce iubeai. Devin un amalgam de sentimente în momentul în care văd o fată că se apropie de tine, în momentul în care văd că te face să zâmbești sau că încearcă să-ți atragă atenția. Niciodată nu am acceptat ideea că aș putea fi geloasă. Sunt al naibii de geloasă! Sunt al naibii de posesivă!
De fiecare dată când te văd am o dorință nebună să te iau în brațe, să îți spun că îmi e dor de tine, că regret că m-am purtat ca un copil alintat, să îți spun tot ce simt. Un prieten mi-a spus: "Lumea ar fi un loc mult mai bun dacă am spune tot ceea ce gândim!". Dar eu nu o fac... Refuz să vin să-ți mărturisesc toate acestea. Sunt conștientă că te-am pierdut. Știu că în acel moment nu te-am meritat. De ce te-aș merită acum?
Ei bine, toți cei din jurul meu, care mi-au ascultat povestea, mi-au spus că trebuie să lupt pentru tine. Ei au încredere în ideea că "iubirea învinge tot". Eu mi-am cam pierdut speranța... Într-o bună zi poate o să vin să-ți mărturisesc toate gândurile mele. Poate o să vin să-ți ofer aceste scrisori. Poate...
Aceste scrisori le scriu din suflet. Nu pot să mă exprim altfel. Cu greu îmi pun gândurile în ordine pe hârtie, dar cred că acesta este felul meu de a spune ce simt în cel mai sincer mod posibil; prin scris.
Am mai avut multe încercări de a-ți scrie. De fiecare dată am renunțat înainte de a începe. Îmi era teamă de ceea ce aș fi putut scrie. Sunt foarte sinceră când scriu, iar eu nu acceptam sinceritatea aceasta la momentul acela.
O să urmeze o perioadă grea în care îmi voi petrece aproape fiecare zi și cu tine. Nu știu cum o să-mi pot stăpânii sentimentele. Nu vreau să-ți dau iar viața peste cap, dar nu am idee cum o să rezist.
Eu încă te iubesc...
CITEȘTI
Eu încă te iubesc...
RomanceAsta e pentru tine... Îmi pare rău că nu am realizat la timp ce mult însemnau pentru mine toate clipele petrecute alături de tine. Îmi pare rău că nu am profitat de ocaziile ivite. Îmi pare rău că te-am lăsat să pleci. Nu am știut să fiu matură, să...