Nezdá sa vám, že ste tohoto chlapíka s ironickým úsmevom už niekde videli? Na ulici, v obchode, vo sne? V januári roku 2006 nakreslila pacientka známého psychiatra z New Yorku portrét muža, ktorého vraj často videla v snoch, ale vraj ho nikdy nevidela v reálnom živote. Portrét ležal na kancelárskom stole do doby, než prišel k doktorovi další pacient, ktorý muža rozpoznal a tvrdil to samé. Psychiater vtedy rozoslal portrét mezi kolegov svojho oboru, ktorí ho mali ukazovať svojim pacientom. Behom niekoľkých mesiacov sa našli štyria pacienti, ktorí tvrdili, že TENTO MUŽ (THIS MAN) bol často súčasťou ich snov. Dodnes sa objavujú prípady ľudí, ktorí videli tohto muža po celom svete. Všetkých ľudí spája iba muž v ich sne. Na svete nebol uznany žiadny živý človek, ktorý by bol podobný mužovi z portrétu. "Už niekoľko rokov mám stále ten istý sen, v ktorom mi vysoký muž ukazuje portrét ďalšieho muža a pýta sa ma, či na portréte nevidím svojho otca, ale muž ktory je na obrázku nie je vôbec podobný môjmu otcovi. Vždy mu z nepochopiteľného dôvodu odpoviem, že v tom vidím svojho otca. Zvyčajne sa v tom momente prebudím. Inokedy sen pokračuje tým, že stojím pred hrobom svojho otca, ale na náhrobnom kameni chýba fotografia." "Často sa mi zdá, ako letím nad mestom a vedľa mňa letí aj tento muž, ale nikdy nič nehovorí." "Sníval sa mi sen, kde som bol uväznený v miestnosti. Boli tam so mnou ďalší dvaja muži. Zaútočili na mňa a já som sa prebudil s krikom a slzami v očiach. Potom sa mi podarilo opäť zaspať. Bol som znova v tej miestnosti a spoločnosť mi robil muž z portrétu. Prosil som ho, aby ma pustil. Ani sa nepohol, iba na mňa pozeral s tím ironickým pohľadom. Potom som sa zobudil. Na tú tvár som myslel týždne." "Mala som tri sny s tým mužom. Bol mierne odlišný, ale predsa je to ten z portrétu. V každom sne sa nejak objavil a predniesol "Je po všetkom". Nebola som vystrašená, ale mala som veľa otázok." Tisíce ľudí napísalo, že iba stál nehybne v rohu miestnosti, že bol ako socha. Existuje veľa teorií , ktoré sa snažia objasniť pôvod tohto muža. Tu sú tie, ktoré vyvolali pozornosť : Podľa jednej psychoanalitickej teórie sa tento muž zjevuje behom dramatických zmien v našom živote. Jeho prítomnosť sa môže objavovať aj u emocionálne citlivých ľudí. Podľa církevnej teorie ide o dnešnu formu Boha. Preto by mali byť slova muža v snoch rozhodujuce pre naše následujúce chvíle. Ďalšia teória vraví, že ide o skutočného člověka, ktorý má moc kradnúť sa do snov. Jedna z veľa teorií vraví, že ide proste o fenomén. Muž na obrázku urobil na ľudí tak hlboký dojem, že ho začali stretávať vo snoch. Najpravdepodobnejšia teória hovorí , že si normálne nepamätáme presné tváre zo sna a tento obrázok si ľudia iba náhodne priradili k nejakému snu.
Tak ďalšia creepypasta je dopísaná 😊 táto je trošku dlhšia . Dúfam že ste dočítali až sem ❤