Muž vošiel do hotela a pristúpil k recepcii. Žena pri stole mu dala kľúč a povedal mu, že na ceste do svojej izby sú dvere , ktoré nemajú žiadne číslo a sú uzamknuté , aby do nich nikto nevošiel . Vysvetlila mu , že to bol sklad. Pripomenula mu to ešte niekoľkokrát predtým, než mu dovolila ísť hore. On nasledoval pokyny , ktoré mu žena na recepcii povedala. Išiel rovno do svojej izby a ľahol si do postele. Avšak vďaka naliehaniu tej ženy sa v ňom prebudila zvedavosť, takže ďalšiu noc išiel chodbou k dverám a skúsil stlačiť kľučku a naozaj bola zamknutá. Zohol sa a pozrel sa do širokej kľúčovej dierky. Prešiel ním studený vzduch a schladil jeho oko.
To, čo videl, bola spálňa, rovnaká ako tá jeho a v rohu bola žena, ktorej pleť bola neuveriteľne bledá. Opierala sa hlavou o stenu, odvrátenej od dverí. Díval sa na ňu. Bola to celebrita? Dcéra majiteľa? Skoro zaklopal na dvere zo zvedavosti, ale neodvážil sa . Stále hľadel na ženu. Vtom sa prudko otočila a pozrela sa na dvere. Muž sa odtiahol v nádeji že ho žena nevidela ako ju špehuje. Vtedy sa vrátil do svojej izby. Druhý deň sa vrátil k dverám a pozrel sa do širokej kľúčovej dierky. Tentokrát videl len začervenanie. Nemohol vidieť nič okrem výraznej červenej farby. Možno, že vedeli o včerajšej špionáži a zablokovali kľúčovú dierku niečím červeným. Cítil sa trápne a dúfal , že nikto nepodal sťažnosť na recepcii.
V tomto bode sa rozhodol, že pôjde na recepciu aby získal viac informácií. Po nejakom vyzvedaní a sľubovani, že to nikomu nepovie povedala : "No, možno aj vám niekto rozprával príbeh o tom, čo sa stalo v tej miestnosti v tomto hoteli. Kedysi dávno, tam muž zavraždil svoju ženu. Dodnes tam ľudia vidia tu ženu . Ale táto žena nebola obyčajná.Mala svetlu pleť bielej farby a oči ,ktoré boli celé červené. "
Dúfam , že ste spokojný s týmito creepypastami 😃 kľudne mi môžte do komentu napísať creepypastu, ktorú by som tu mala pridať 😊😊
Zároveň vám želám všetko dobré do nového roka 😻❤
Dúfam, že ste poriadne oslávili 💘