FMY - 1- Başlangıç

83 74 8
                                    

"Aly Soysal" Sıra bana geldiğinde yerimden kalkıp danışman masasına ilerledim.

   Kız bana dik dik baktığında sevimli olduğunu düşündüğüm mükemmel ötesi gülümsememi attım.

"Merhaba! Ben yeni kitap kapağı yapımı ve tasarlayıcısı.Buraya yeni atandım.Yetkili biriyle görüşmek istiyorum."

Kadın yine dik dik bakıp "Nereden atandın?"diye saçma bir soru sordu.Hadi ama ilk defa ciddi durmuşum.Adam akıllı konuşmuşum niye böyle yapıyorsun açık saçık giyinip 'Ben güzelim hayatım buradan toz ol."bakışları atan bacım??

"Ben Fransa'dan geldim bacım(!)"Bana iğrenerek bakan o yeşil zümrüt göz olmayan bildiğimiz bok yeşili olan gözlerle anlatmak istediği cümle 'Sen kimsin ki bana bacım dersin köpek' bundan başka bir cümle olamazdı.

Boğazını temizleyip aynen şu cümleleri kurdu.

"Peki.Ben sizi Ilayda hanımla görüştiriyim.Beni takip edin."Cadoloz danışmanı takip edip ilayda hanımcığımızın kapısına geldik.

Tık tık

'Geliniz' ıykk geliniz ne len öyle adam gibi kadın gibi grurunu eline almayıp derin nefes alıp aynen şu şekilde diyeceksin.

"GELLL!" Bir dakika galiba ben bunu dışımdan söyledim.

"Aaaaaaa noluyor be ne bağrıyon.Yani bağırıyorsunuz hanımefendi."Vayyy iki yüzlü danışman neyse.Içeriye girdiğimizde ilayda bize yani bana eliyle oturmamı işaret etti.Bende uzatılan el geri çevrilmez edasıyla asil bir şekilde koltuğa oturdum.

"Danışman sen çıkabilirsin."diyip eliyle kış kış işareti yaptı.Danışman boynunu eğip çıktığında ilayda ya döndüm.

"Başlayalım iş konuşmasına Aly hanım"

Bakalım beni ne bekliyordu?

Merhaba kitabımı beğenip beğenmediğinizi yorumlara yazmayı unutmayın.Aynı zamanda pamuk eller vote versin hadi bakalım...😁😁😁😁😁😁😇😇😨

Bölümler ilk zamanlar olduğu için kısadır.

FOTO MakinesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin