A venit ziua in care un baiat in varsta de 15 ani, Cristi, se duce intr-o excursie cu colegii lui la Rașnov. Acesta se trezeste foarte greu dimineată, dupa o seară in care s-a jucat pe calculator. Este fericit cu ocazia venirii excursiei mult așteptată. Se duce la baie unde iși face rutina de dimineata, apoi ia micul dejun.
S-a trezit foarte dimineată deoarece excursia are loc la 5. Acesta deschide intamplator televizorul, unde vede o știre numita ''Fapte de canibalism a oamenilor in toată tara''.
- Cristi: Ce o mai fi si cu știrea asta.. iar inventeaza ăștia toate porcariile.
Băiatul inchide televizorul și se duce la bucătărie unde este mama sa, pentru a-și lua la revedere.
- Cristi: Tată ! Poti să ma duci și pe mine pana la scoală? Cred că o sa intarzii la cum ma misc.
- Tatăl lui Cristi: Desigur, stai sa ma schimb de haine și voi veni imediat !
Cristi a fost adus in fata școlii de către tatăl sau. Acesta, ca de obicei, i-a spus părintelui său sa-l aducă cu masina ca sa aibă timp sa cumpere și băutură impreună cu colegii lui. Din clasă, băiatul se intelegea cel mai bine cu colegele lui, Ionela și Elena.
Acesta le sună, pentru ca ele intarzie. Pană la urmă, fetele au venit și acestia se duc la magazin pentru a cumpăra o sticlă sau doua de alcool. In alimentară, se afla un televizor unde difuza aceeasi știre pe care băiatul a văzut-o acasă. Pentru fete, a fost prima oară cand au vazut acest zvon.
- Ionela: Iarăsi mint ăștia de ingheată apele!
- Cristi: Da, eu am mai văzut știrea asta acasă.. am avut acceași părere.
Cei 3 pleacă de la magazin și se duc in fata scolii, unde asteaptă autocarul. In excursie merge și directorul copiilor, care le verifică ghiozdanele. Băutura se afla in geanta lui Ionela, deoarece toti profesorii, inclusiv directorul știa că este o fată cuminte și desteaptă , care cu sigurantă nu va un lucru rău.
- Directorul: Cristi, deschide fermuarul gentii să vad dacă ai ceva pe acolo..sper sa nu fie cazul.
Băiatul deschide ghiozdanul unde se afla doar o sticlă de Coca-Cola.
- Directorul: Elena..este randul tău.
- Elena: Poftiti.. nu am nimic ilegal in geantă.
Cand randul ajunsese la Ionela, Cristi ii spuse directorului :
- Cristi: Domnu.. ce rost mai are să vă uitati si la ea in ghizodan? Stiti doar că este fată cuminte și nu are ce să bage in geantă.. ar fi o pierdere de timp.
- Directorul: Asa este Cristi, hai urcati-vă in autocar.
Planul celor 3 copii a mers și acestia urca in mijlocul de transport al excursiei, unde se află o mare veselie. Cristi, fiind popular in scoală este salutat de cei mai mici cu care după ore se juca fotbal in curtea scolii.
- Andrei: Bă, Cristi, vii să stai aici cu noi?
- Cristi: Nu, haideti voi in spate că aici is toti profesorii.
Prietenii se mută in spate, impreună cu Cristi unde stau tot drumul si povestesc. Pe scaune, se aflau Elena si Ionela, urmate de Cristi si Dorian, un coleg de al lor cu care se intelegeau bine. Acesta era mai timid, dar in preajma celor 3 era putin mai dezghetat. Cei 4 copii tineri povestesc toată călătoria chiar si despre lectii, dar mai ales despre seriale. Ei urmăreau serialul ''The Walking Dead'' , care ilustrează o apocalipsă a zombiilor vii. Legat de stirea pe care acestia au văzut-o in magazin, au pornit o discutie.
CITEȘTI
O noua epocă
AdventureIn această carte este vorba despre 3 copii, care isi croiesc supravietuirea intr-o apocalipsa a mortilor vii.