- Cristi: Insfarsit am ajuns..credeam că nu o sa mai ajungem.
- Fani: Da frate.. credeam că o să ne ducem dracu.
- Cristi: Păcat că nu suntem toti..
- Fani: S-a intamplat.. nu mai putem să intoarcem timpul acum.
IN URMĂ CU O ZI
- Dorian: Haideti.. trebuie să ajungem azi.
- Cristi: De ce te grăbesti? Putem să ajungem si maine.
- Ionela: O să ajungem azi.. dacă nu se intamplă nimic.
Grupul era foarte aproape de orasul in care locuiau, Brăila. Acestia doresc foarte mult să ajungă pentru a-si căuta apropiatii, chiar unii din fostii colegi. Dacă ar continua drumul fără să apară probleme pe drum, ar ajunge in maxim 4 ore.
- Cristi: Vedeti ce văd si eu? Mai avem 10 kilometri.. am ajuns fără o masină.. nu am mai mers noi atat pe jos dar se merită.
- Elena: Da,da, abea astept să văd ce e in oras.
- Dorian: Ce-i acolo in stanga?
- Fani: Nu stiu.. dar se tot aude ceva.
- Cristi: Si eu aud.
- Ionela: E zgomot de parcă s-ar apropia o masină.
- Cristi: Ce zici de 3?
Trei masini incoltesc grupul, acestia nu au cum să scape. Coboară un bărbat imbrăcat intr-o geacă de piele, cu o armă de tip AUG-Z in mană care lasă spre uimirea băietilor. In celălalte masini se aflau alti bărbati, care erau de asemenea inarmati.
- Emil(cel in geacă de piele): Salut, numele meu este Emil. Văd că sunteti mici de varstă, asa că vă rog să vă puneti singuri in genunchi. O să veniti cu noi.
Niciunul din copii nu scot nici un sunet si se asează in genunchi. Acestia sunt infăsurati la ochi pentru si sunt urcati in masini. Imprevizibil, tinerilor li se injecteaza o substantă care-i adoarme.
In timp ce mergeau, Cristi se trezeste si aude conversatia a doi bărbati.
- Străin: Ce crezi că putem să facem cu cativa copii?
- Străin 2: Nu cred că putem face ceva, doar să ii includem si pe ei in comunitate.. dar mai bine nu, n-avem babysitteri pentru ei.
- Străin: Opreste !!!!
In fata acestora apăru o hoardă de zombie, in număr de 30-40 de zombie. Acestia opresc disperati si incearcă să intoarcă.
- Emil: Intoarceti !!
- Nu avem cum, sunt prea multi !!
- Emil: Atunci hai să coborăm si să incercăm să-i omoram.
In acel moment Cristi incearcă să ii trezească pe ceilalti, fiindu-i foarte greu deoarece era legat la gură si la maini. Acesta ii loveste usor cu piciorul. Primul care se trezeste este Dorian care nu stie ce se intamplă.
- Dorian: Ce dracu se intamplă ?
- Cristi: Au dat de o hoardă de zombie.
- Dorian: Pai si noi cum facem sa scăpam?
Intre timp se trezesc si ceilallti.
- Cristi: Vă zic după.. hai să stam aici si să nu scoatem vreun zgomot.
De afară se aud impuscături, de asemenea si tipete de durere, cauzate probabil de muscătura provocată de mortii vii. Fani se uită rapid ce este afară si nu observă ca cineva să mai fie acolo. Pe jos sunt foarte multe cadavre, iar o masină scoate un fum foarte cenusiu, al carei motor mai are putin si bubuie.
- Dorian: Hai să iesim..
- Cristi: Nu incă.
Incăpătanarea lui Dorian se vede, ieşind afară din masină. Se aude o impuscătură si copii se uită disperati dupã cine trage. Cand Cristi se uită in stanga, il vede pe Dorian jos, impuscat in cap.
- Cristi(disperat): NUUUUUUUUUU!
- Fani: Ce.......
- Elena: Cum e posibil..
Cel care a tras glontul este Emil, cel care credea că este un zombie.
- Emil: Copii, sunteti bine?
- Cristi: Ne-ai impuscat colegul..
Emil privi si il vede pe Dorian.
- Emil: S..sss..scuzati, credeam că e un zombie.. nu am vrut să..
Cat timp Emil se uita către cadavrul lui Dorian, Cristi il loveste zdravăn in cap. Trec cateva ore si Emil se trezeste si spre acesta era indreptat un pistol.
- Cristi: Esti un idiot.
Cristi il impuscă fără milă pe Emil si se pune in genunchi. Tarziu acesta realizează ce a putut să facă si incepe să plangă fară ca ceilalti să il audă.
- Fani(strigă): Hai să luam cateva arme.
Cristi se ridică si merge langă ceilalti colegi ai lui.
- Elena: Il ingropăm?
- Ionela: Eu zic să-i dăm foc..
- Cristi: Nu avem cu ce să-l ingropăm.. mai bine facem cum zice Ionela.
- Elena: Am eu o brichetă..
Copii iau benzina unei masini si o varsă pe Dorian. Acestia aprind bricheta si o aruncă pe Dorian, care arde..in lacrimile celorlalti.
După cateva ore de de mers, acestia ajung insfarsit in Brăila. Desi sunt foarte supărati, pe fata unora se vede fericirea adusă de revederea orasului lor natal. Pentru aceştia probabil incepe o nouă aventură, cautandu-si apropiatii si incercarea de a supravietui.
SFARSITUL CAPITOLULUI 5
CITEȘTI
O noua epocă
AventuraIn această carte este vorba despre 3 copii, care isi croiesc supravietuirea intr-o apocalipsa a mortilor vii.