Prolog

4 1 1
                                    

Ne aflam in micul nostru apartament din centrul orașului . Era o seara liniștita de August . Acum o săptămâna mi-am deschis mic-ul pub din centrul orașului si toate mergeau bine .
El dormea. Ma înțelegeam foarte bine cu el . Il iubeam mai mult decât ma iubeam pe mine .
Săptămâna cealaltă trebuia sa ma văd cu ai mei din cauza zilei mamei mele .
Eram fericita .
Telefonul meu suna.Era un număr necunoscut . Am răspuns . Greșeala mea .
~Apel 21:45 ~
Eu: Alo?
X: Ai 5 minute sa vii in fata blocului SINGURA. Sub scara vei găsi un pachet . Il iei sus si nu spui nimănui nimic . Il deschizi când esti singura . Ștergi apelul din lista . Mâine seara te voi suna din nou .
Încheierea apelului 21:47
Am făcut întocmai cum mi-a spus străinul care m-a contactat. Mi se părea jalnic si o joaca de copii , însă vorbele lui au fost adevărate . Chiar de afla un pachet destul de greu acolo . L-am luat sus si l-am pus la loc sigur , sau cel puțin am socotit ca era un loc sigur .
Trecuseră 5 ani
Reflectam . Asta facem când pierdem pe cineva . Reflectam asupra tot .
Am mers prea departe . Trebuia sa anunt poliția dar nu am făcut-o . Nu am facut nimic de fapt . Am stat si m-am lăsat modelată de alți oameni . Primeam apelul , cerința , făceam treaba , primeam banii. A fost foarte simplu . După , treaba s-a complicat . Si nu am zis nimic pentru ca imi plăcea . Imi plăcea adrenalina pe care toate treburile murdare o aduceau in viața mea , cândva plictisitoare .
Dar era simplu . Parca prea simplu . Imi puneam mereu întrebarea "De ce eu ?" Si ma minteam singura -"Pur si simplu noroc."
Dar am fost proasta . Nu mi-am dat seama . M-am lăsat dusa de val "Așa e bine pentru toată lumea." Era bine doar pentru mine . Mi-am lăsat familia in spate , l-am lăsat pe el in spate , chiar daca il iubeam .
"E ca un job normal." Era mult mai mult si mult mai rau . Mi-a schimbat viața si nu in ceva pozitiv .
M-am trezit din transă prea târziu . Am fost prea oarba ,nu am putut vedea răul pe care il privocam in spatele meu .
Nici acum nu il văd , după ce am rămas singura am fost doar eu pentru mine . După ce l-au omorât am fost prea egoista ca sa văd durerea celorlalți , ba din contra, am provocat si mai multă durere. Nu mi-am dat seama , însă , ca nu eram singura care suferă .
E numai vina mea .

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 31, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

I can't Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum