AMARAN!!!-TYPO BERSELERAK DI MERATA TEMPAT
Seminggu kemudian....
Pn. Park: Rania... Kamu dah siap pack barang kamu?
Chan Eun: Dah... Tapi bila sebenarnya Rania nak berangkat ke Korea?
Chan Min: Kenapa dah tak sabar nak duduk sana?
Chan Rin: Bukan ke haritu mengamuk macam gile sebab tak nak pergi ke? *perli*
Chan Eun: Karang aku ubah fikiran karang.
Pn. Park: Dah², jangan nak bergaduh pulak. Kamu bersiap sedia jelah. Esok ade orang jemput kamu di kolej.
Chan Eun: Siapa???
Tn. Park: Tunggu jelah.
***
Keosokkan harinya... Habis sahaja kelas terakhir Chan Eun...Chan Eun dan rakan-rakanya berjalan sambil bergelak ketawa. Sedang mereka bergelak ketawa... Mereka terdengar jeritan yeoja yang ramai. Ia menarik perhatian mereka untuk melihat apa yang berlaku.
Sampai sahaja di pintu hadapan kolej. Mereka melihat ramai student yeoja sedang berkumpul sambil menjerit.
Rania: Ada ape tu?
Izzy: Entah... Aku mane lah tahu.
Sophie: Kalau macam tu... Jom serang!!!!
Mereka terus menyelit dicelah² orang ramai tersebut untuk melihat apa yang menyebabkan kekecohan tersebut.
***
POV ??? (Namja 1)
Aku melangkah keluar dari perut kereta bersama-sama sahabatku yang lain. Kami melihat kawasan sekeliling dan aku terlihat seorang yeoja sedang berjalan di situ.
Namja 1: Errmmm... Excuse me... Miss...
Yeoja: Yes. Ade ape ye?
Namja 2: Sorry... Can you speak in English?
Yeoja: May I help you?
Namja 3: We are looking for Ran....
Belum sempat namja ketiga menghabiskan ayatnya yeoja tersebut telah mengecam wajah mereka.
Yeoja: Omo... Omo... Omo... Exo!!!!!
Ya... Namja² tersebut ialah Exo...
Disebabkan oleh jeritan yeoja tersebut... Student yeoja yang lain berkumpul mengelilingi Exo. Keadaan menjadi riuh rendah.
***
Setelah berjaya menyelit di antara student yeoja tersebut, mereka dapat melihat 12 orang namja yang sangat familiar.
Izzy: Wahhhh!!! Exo????
Sophie: This is dream or reality?
Hanya Chan Eun seorang saja yang membisu. Dia sangat mengenali 12 namja tersebut.
Chan Eun: Apa yang diorang buat di sini? *dalam hati*
Chanyeol: Wait... Wait... Come down. We are looking for Park Chan Eun. *cuba menanya soalan kepada student yeoja yang lain*
Yeoja 1: Park Chan Eun???
Yeoja 2: No one in this college named Park Chan Eun.
Chan Eun yang mendengar namanya disebut cepat² ingin keluar dari kesesakan tersebut. Dia tidak mahu dikenali sebagai Park Chan Eun. Tapi, belum sempat Chan Eun keluar daripada kawasan itu...
YOU ARE READING
Exo Is My Brother 2
FanfictionSambungan "Exo Is My Brother". Dalam story kali ni author akan dedahkan diri Chan Eun yang "dirahsiakan"dan tambah "love story" ... Cinta dalam dia antara Park Chan Eun dan salah seorang ahli Exo.... Nak tahu siapa????.... Chan Eun (rekaan) Exo Enjo...