Part 9: Kang Chan Hee

377 24 8
                                    

Traumalisme Of Love

Kang Chan Hee mempunyai 3 org hyung yg amat menyayangi dan juga menjaga nye sejak ibubapa mereka nahas dlam kemalangan jalan raya yg ngeri..Hyungnye terdiri drpd Youngbin, RoWoon dan juga Moonbin..hyungnye yg masih bersekolah lagi adelah Moonbin itu bererti setiap hari Chani akn pergi ke sekolah bersama Moonbin manakala hyung-ii nye bekerja di sebuah syarikat ternama..suatu hari waktu di sekolah Chani dan Moonbin, ade seorg yeoja yg begitu tertarik bgi Chani tetapi perkara itu ditegah oleh Moonbin kerana takut peristiwa yg menyakiti Chani itu terulang.. Walaupon ditegah, Chani masih juga mencuba.. Dapatkah Chani merealisasikan segala yg diimpikan?

-Back to Story-

"Hyung! Chani pergi dulu tau! "

"Hah Moonbin pon same! "

"Kamu berdua tu hati-hati pergi sekolah tau! "

"Nae hyung! "

Kelam kabut mereka berdua itu bersiap kerana seisi rumah telah lambat nk pergi tmpt kerja mahupun sekolah..sperti biasa Chani dan Moonbin mengayuh basikal maklumlah sekolah hanya 2km dri rumah je..Akhir nye sempat juga di sekolah dan hampir-ii juga mereka mahu ditahan oleh ketua pengawas..

"Annyeong! Nnt wktu rehat tggu Chani tau! "

"Nae, annyeong! "

*Pov Woo Rin*

Suasana kelas sudah tidak terkawal kerana Pn.Ha ade mesyuarat luar bersama persatuan cgku-ii yg lain..Manakala Woo Rin dan teman-iinye berborak dlm keadaan kelas yg huru hara itu

"Woo Rin ssi"

"Yup! "

"Kau kenal Chani dri kelas 4B-1 tu tak? "

"Erm nama pernah dgr tpi tk pernah pulak aku bertentangan mata"

"Ape kate kau pikat dye? "

"Apesal pulak? Eee tk nk lah aku jumpe pon tak nie suh aku pikat dye! "

"Alah pikat jelah, klau kau berjaya pikat dye aku sponser kau pergi salun yg berjenama tu"

"Jinjjayo? Tpi apesal dye? "

"Sbb si Chani tu ade hyung handsome-ii duh, aku nk kau skodeng lah dye sekali dgn hyung dye tu"

"Gatal nye dye, okey lah bile nk aku start nie? "

"Ermm wktu rehat nnt lah start, aku tunjukkan nnt mne Chani.. Selalunye dye rehat dgn Moonbin"

"Hah okay lah, btol nie kau sponser pergi salun tu? "

"Iya Woo Rin"

"Yeay gomawo Rin Ah! "

*Pov Moonbin & Chani*

"Hyung nk beli ape hari nie? "

"Chani? "

"Molla! Chani ikut hyung jelah! "

"Ape kate kite makan bibimbap nak? "

"Boleh-ii, nak Chani belikan or hyung? "

"Chani carilah tmpt dulu biar hyung yg tolong belikan"

"Arasso!

Chani telah memilih tmpt betol-ii berdekatan dgn kelas mereka supaya mereka cepat masuk kelas apebile loceng sudah berbunyi..

*Pov Woo Rin*

Dalam kesesakkan mereka yg beratur membeli makanan, Woo Rin serta chinggunye mencari seseorg yg dijanjikan pagi tdi

SF9 LOVE STORYWhere stories live. Discover now