Uzaylılar tarafından kaçırılan insanlar #1

433 17 2
                                    

Geçmişten günümüze insanlar hep gökyüzüne bakar ve bizden başka canlıların , zeki varlıkların olduğuna inanır . Sonsuz yıldızlarla dolu ürkütücü uzayın karanlığı ardında bakan gözler , bir kısmı inanıyor bir kısmı ise saçma buluyor.Fakat o da ne ! Bir ışık bir uzay gemisi mi ? Yeryüzüne  bir insana doğru yaklaşıyor ...

Şaşırtıcı Kaçırılma hikayelerinden birini sizlerle paylaşacağım.

Trawis Welton 5 Kasım 1975 günü Sitgraves Ulusal Ormanında düzenleme ve yeniden yapılandırma projesinde çalışan bir işçiydi.O günde her zaman ki gibi işe gitmişti.Başına neler geliceğindehabersiz.Çalışmaları
bitinde arkadaşlarıyla birlikte kamyonetlerine geri dönerken Trawis bir ışık huzmesi gördü.Bir daireyi andıran gizemli ışığa merakla koşmaya başladı arkadaşlarının ikazlarına rağmen.Gelen şeyin ufo olduğunun farkına varmıştı korkuyla lakin artık çok geçti.Bir ışık patlamasıyla ortalıktan kaybolmuş
kaçırılmıştı.Arkadaşları panik içinde
ihbar etmek için polis departmanina gitmişlerdi durumu başlarından geçen herşeyi anlattılar.Haliyle ilk önce şüpheli durumundaydılar bu yüzden yalan makinesi ile sınandılar başarıyla geçtiler.Arama çalışmaları uzun süre devam eder ama adam hic bir yerde yoktur.

5 gün sonra Trawis kızını arar ce kaçırıldığı yerin yakında bulunur.

Başından geçen olay ise şöyledir

Işığı gördükten sonra bunun dünyadışı bir makina olduğunu anladım .Bilincimi kaybetmiştim uyandığımda bir sedyedeydim.1.50 boyunda gözleri kocamam ve siyah kafaları da normalden büyük uzaylılar etrafımdaydı aralarında insana benzeyen türleri de vardı.
Bulunduğum oda yarı saydamdı ve uzay cok net olmasada görülebiliyordu.Oturdukları yerde de  bizimkilerden çok üstün bir teknolojileri olduğunu gördüm.Zannediyorum üzerimde deneyler yaptılar ama beni maske benzeri bir şeyle bayiltıkları için emin değilim.Hislerim korku ve heyecan arasında gidip geliyordu.Tekrar bayıltılar ve uyandığımda dünyadaydım.Bu deneyim sıradışı ve inanılmazdı ama gerçekti dolayısıyla ben de yalan makinesini basarıyla geçtim.

Trawis kaçırıldıktan sonra hayata bakış açısını değiştirdi.''Fire in the Sky '' isimli yasadıklarını detaylıca anlatan bir kitap yazdı ve bu kitap daha sonra film olmuştur.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 08, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Uzay Hakkında BilgilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin