4. Bože on mě fakt miluje

42 2 0
                                    

Večer jsem si sundala šortky z kterých vypadl malý papírek na kterém bylo napsáno : Dneska o půlnoci na seně .
Málem jsem omdlela . To si dělá prdel zítra jedu do Prahy a on si teď vzpomene že mě miluje . Byl večer asi půl dvanácté nevěděla jsem co dělat . Mám tam jít nemám tam jit . Nakonec jsem se odvážila . Vyšplhala jsem se po žebřiku až na seník . Zprvu to vypadalo ze tam nikdo neni ,ale náhle mi někdo ze zadu zakryl oči , byl to Alex poznala jsem to . Otočila jsem se a on mě políbyl . Vrhl se do toho po hlavě . Nestihla jsem nic říct a už jsem měla dole tričko . On už byl radši skoro nahatej . Po chvily jsme před ním stála jenom v podprsence a kalhotkách . Podíval se mi do očí objal mě a začal mi rozepínat podprsenku . Nevzpírala jsem se nemělo to cenu . Svými rty sjížděl po celém mém těle až dolů . Koukl se na mě a já kývla hlavou . Sundal mi kalhotky a začal . Po 6 minutách se zvedl a sundal si boxerky . Teď jsem vázně nevěděla co nastane . Otočil si mě zády k sobě a ohnul mě držela jsem o sloup naší půdy . Pomalu do mě vnikl a pak začal zrychlovat jednou za pár sekund jsem jemně vzdychla . Po 10 minutách si mě otocil k sobě a polozil mě do sena. Lehl si na mě a teď to začalo . Po 30 minutách jsme si oba řekli že by to stačilo . Ještě před odchodem mi rekl ze se semnou příjde ráno rozloučit . Kývla jsem a odebrala jsem se do svého pokoje . Noc byla zamnou .

Příběh Baletky 😇😇😇Kde žijí příběhy. Začni objevovat