Jessica bangun dari tidur untuk kerja. Dia mengejut Krystal yang masih lagi tidur. Kemudian dia menyiapkan sarapan dan terus pergi ke kerja kerana hari ini adalah hari pertama dia berkerja.
Krystal turun ke dapur untuk bersarapan dan terus ke sekolah menaiki bas. Semasa dia menunggu dia terlihat Jungkook sedang menunggu bas juga. Dia tidak mempedulikan Jungkook dan terus menaiki bas yang baru sahaja sampai begitu juga Jungkook.
Krystal turun dari bas sebaik sahaja bas itu berhenti di hadapan sekolahnya.
Jungkook terus naik ke kelas setelah dia berjumpa dengan yeojachingunya di hadapan pagar sekolah tadi. Krystal yang memerhati mereka berdua terus sahaja mengalihkan pandangannya setelah Tzuyu melihat ke arahnya.
Krystal pergi ke kelasnya dan duduk di mejanya yang bersebelahan dengan Jimin.
Krystal: "Hai Jimin!".
Jimin: "Ouh, hai!".
Krystal: "Awak buat ape tu?".
Jimin: "Kerja sekolah yang Cikgu Song bagi semalam".
Krystal: "Cikgu Song ade bagi kerja sekolah heh?".
Jimin: "Yela, awak dah siap ke?".
Krystal: "Belom, saye lupe nak buat semalam".
Jimin: "Hah Jom buat ngan saye".
Krystal: "Tapikan hari ni mane ade waktu Cikgu Song".
Jimin: "Ouh dia kate kan dia nak sebelom balik".
Krystal: "Ouh".
Krystal dan Jimin menyiapkan kerja sekolah yang diberi Cikgu Song semalam bersama2.
Krystal/Jimin: "Yey dah siap".
Jimin: "Kita ni kan sesuai kalau berkerjasama kan".
Krystal: "Ouh yeke??. saya tak rase tak sesuai sebab kerja tadi saye sorang je yang buat awak tiru balik je".
Jimin: "Saye tolong jugak kan!".
Krystal: "Tolong ape".
Jimin: "Tolong tengok2 kan awak😘".
Taehyung: "Hai Krystal".
Krystal: "Hai!".
Jimin: "Krystal je aku ni".
Taehyung: "Kau diam lah pendek".
Jimin: "Bye aku nak gi tandas jap".
Taehyung: "Pegi tandas pon nak bagi tahu".
Jimin: "Mestilah kene bagi tahu nanti ade orang rindu".
Jimin menjeling ke arah Krystal yang sedang menyusun buku nye.
Taehyung: "Dah ahh bla lah aku nak sembang ngan Krystal ni".
Jimin pegi ke tandas dan Taehyung berborak dengan Krystal.
Taehyung: "Awak sebelum ni sekolah mane?".
Krystal: "Ouh, saye dulu sekolah dekat San Francisco.
Taehyung: "Yeke?? Kenape pindah sini?".
Krystal: "Ouh appa saye tak nak jage saye dah. Tu sebab saye datang Korea".
Taehyung: "Saye mintak maaf kalau buat awak sedih".
Krystal: "Eh tak de ape2 lah saye okey".
Cikgu Yang Yoseob masuk ke kelas mereka untuk matapelajaran Sains.
-SKIP-
-SEMASA WAKTU REHAT-
Krystal berjalan menuju ke kantin untuk membeli makanan. Dia duduk di sebuah meja yang diduduki seorang pelajar perempuan.
Krystal: "Boleh aku duduk sini?".
Pelajar perempuan: "Boleh je, duduklah".
Krystal: "Terima kasih".
Pelajar perempuan: "Kau pelajar baru ke? Aku tak pernah nampak kau sebelum ni".
Krystal: "Haah aku baru pindah semalam".
Pelajar perempuan: "Ouh aku Choi Sulli".
Krystal: "Krystal, Krystal Jung. Harap boleh jadi kawan baik".
Sulli: "Kau kelas mane?".
Krystal: "5IDOL"
Sulli: "Ouh aku kelas tu jugak!".
Krystal: "Tak pernah nampak kau pon sebelum ni".
Sulli: "Aku tak datang semalam".
Sulli: "Aku tengok kau rapat ngan Jimin ngan Taehyung tu. Kau ade hubungan ke dengan diorang?".
Krystal: "Tak lah aku kawan je ngan diorang".
Sulli: "Tapi kan dorang tu Kingka kalau kau nak kawan ngan dorang kau kena jadi Queenka baru boleh".
Krystal: "Dorang yang kawan aku bukan aku yang nak kawan ngam dorang".
Sulli: "Hhmm pelik sebab sebelum ni kalau ade orang yang nak kawan ngan dorang, dorang tak pandang dohh".
Krystal: "Ouh aku naik kelas dulu".
Sulli: "Aku nak naik ngan kau".
Semasa mereka naik kelas mereka terserempak dengan SEVENTEEN di tangga.
Jeonghan: "Hai, lawa rambut". Dia menyentuh rambut Krystal yang panjang mengurai hingga paras pinggang.
Krystal: "Ape ni?".
Sulli: "Ish kami nak lalu kalau nak main kat tangga main kat tangga hujung sana tak ramai orang lalu kalau nak main kat sini kacau orang nak lalu je!!".
S.coup: "Eh eleh aku tak kacau kau pon kan".
Krystal: "Kau kacau kami!!!".
S.coup ingin menumbuk Krystal tetapi dihalang oleh seorang lelaki yang tak tahu muncul dari mane.
Lelaki: "Tak malu ke gaduh ngan perempuan!!??".
S.coup: "Kau ape masalah kau?".
Lelaki: "Masalah kau, kau kacau orang nak lalu, dan aku ni termasuk orang yang kau kacau sebab aku dah lame tunggu kat bawah tu!!".
Lelaki itu memarahi S.coup dan terus beredar dari situ begitu juga dengan Sulli dan Krystal.
S.coup: "Kau siap kau pompuan! Aku akan balas balik sampai kau tak tahan duduk kat sekolah ni".
Krystal duduk dimejanye dan Sulli menarik kerusi duduk dimeja Krystal.
Krystal: "Gile punye orang dah terang2 die kacau orang nak lalu".
Sulli: "Entah tapi kan dorang tu Kingka jangan main2 ngan dorang".
Krystal: "Kingka???".
Krystal ketawa setelah mendengar apa yang dikatakan oleh Sulli.
Sulli: "Aku buat lawak ke".
Krystal: "Dorang Kingka??. Perangai macam ape Kingka sekolah".
Sulli: "Tapi kan aku ade crush dalam SEVENTEEN tu".
Krystal: "Sape??".
Sulli: "Joshua".
Krystal: "Ehmm, sape laki tadi?".
Sulli: "Kim Seokjin, senior kelas atas".
Krystal: "Ouh".
Mereka berbual2 pasal Kingka dan Queenka hingga Cikgu Young Hwa masuk kelas bagi memulakan pembelajaran.
SATURDAY
31 DECEMBER18:47 PM
YOU ARE READING
Dont Touch Her
FanfictionATTENTION!!!! KALAU NAK READ KENE BACE DRI BAB 1 DAN BAB 2 LEPAS TU JANGAN BACE BAB 4 DULU BACE BAB 3 HAI!! THEN BACE BAB 3 PERASAAN THEN BACE BAB 4..LEPAS TU BARU BACE BAB 5 KATA HATI..SEBAB WATTPAD ADE MASALAH.