Krystal memanggil unnienya yang sedang mengemas barang2.
Unnie!!!!!..Krystal turun sambil menjerit nama unnienye.
Ape yang terjerit2 nya!!!..Jessica memarahi adiknye yang sedang meluru ke arahnye.
Mane beg Krys yang Krys beli semalam???..Krystal menyoal Jessica.
Manelah unnie tahu...ce Krys cari betol2 kat dalam bilik Krys!!
Tak ade!!!.. Krystal menghentak2 kakinye.
Beli jelah baru!!..Jessica menyambung menonton tv.
Bak duit!!! Cakap senang lah!!..Krystal masok ke biliknye dan cube untuk mencari begnye yang hilang.
Aduh mane kau ni..janganlah buat aku cam ni..aku ngan kau nak dekat 2 tahun dah..tak kan lah kau nak buat aku macam ni. Beg2 mane kau??.. Krystal mengomel sambil mencari begnye.
Jessica yang leka menonton tv tibe2 terkejut apabila mendengar jeritan dari bilik Krystal. Die pon pergi ke bilik Krystal.
Kenape!!??..Jessica melihat adiknye berada diatas meja.
Ade lipas unnie!!!..Krystal hampir menangis.
Hah!!! Tulah...bilik dah macam sarang tikus mane taknye ade lipas!!..Jessica melihat bilik adiknye yang sampai jejak lantai pon tak boleh.
Unnie!!!..tu kat kaki unnie..ade lipas!!!!...Krystal menjerit.
Hah??..mane!!!!!!!! Jessica berlari keluar dari bilik Krystal yang bagai sarang tikus itu. (bukan bagai lagi memang sarang tikus pon)..
Mereka sekeluarga makan malam bersama2 ruang makan kerana ingin membincangkan sedikit hal.
Hehemm.. appa nak esok kamu berdua kemas2 barang kamu.. Tn. Jung memulakan perbincangan yang tidak dibincangkan dari tadi.(apekah)
Kenape kami kene kemas barang pulak??? Soal Jessica yang kebingungan.
Esok kamu berdua balik Korea. Appa nak kamu tinggal sana...
(eomma ngan appa dorang dah bercerai)
Kami dua orang je..kenape appa tak ikut sekali...
Appa dah tak nak jage korang dah...
What???.. Appa tak boleh buat kami macam ni..appa, appa kiteorang..appa dah janji ngan Jessica yang appa tak kan pernah tinggalkan kami tapi...ape ni appa..
Jessica tolong lah faham!!..
Appa..Krys tahu.. Krys nampak semuanye appa.. Appa ade pompuan lain!!... Jangan ingat Krys ni budak Krys tak tahu ape2!!!.. Krys nampak ape yang appa buat ngan pompuan tu..sanggup appa buat bende tu!!
Tn. Jung masuk ke bilik nye kerana tidak mahu bertekak lagi dengan anak2nye.
Krystal dan Jessica hanya berdiam diri.
Keesokan harinye...
Jessica dan Krystal sampai dirumah yang appa mereka tinggalkan untuk mereka.
Wooaahh!! Besarnye unnie!!..
Hhhmmm..besar tapi dua orang je yang tinggal buat ape. Jessica membuka pagar untuk masuk ke dalam rumah itu.
Krys!! Kite kemas dulu rumah ni then kite keluar makan.
Okey!!. Krystal balas dan terus naik ke atas.
Krystal mengemas di tingkat atas manakal Jessica mengemas di tingkat bawah. Setelah selesai mengemas mereka berehat sebentar dan membersihkan diri.
Krys!!!.. Cepat sikit unnie tunggu dalam kereta!!..
Ye!! Kejap!!..
Mereka keluar dan mencari kedai makan.
-SKIP-
Krys!! Macam mane dengan sekolah Krys??..
Hhmmm...tulah Krys tak tahulah unnie.
Oouhhh ye!!!.. Ni appa ade bagi tahu yang appa dah tranfer kan Krys kat sekolah yang unnie pon tak tahu sekolah ape. Tak pe esok kite pegi sekolah tu.
Krystal dan Jessica pulang ke rumah dan merehatkan diri mereka untuk keesokan hari.
Krys bangun dari tidur lena nya yang terganggu oleh suara nyaring milik kakaknye itu.
Krys!!!!!!!! Bangun!!!!!!!.. Jessica menarik selimut Krystal dan mengejutnye untuk bersiap ke sekolah.
Bangun lepas tu turun sarapan..
Jessica turun ke dapur setelah melihat adiknye sudah masuk ke dalam bilik mandi.
-SKIP-
-DI SEKOLAH-
Mereka masuk ke sekolah yang mempunyai bangunan yang sangat cantik. Jessica beredar dari sekolah itu setelah mendaftar adiknye.
Krys belajar elok2...
Okey dahlah Krys nak masuk kelas ni. Bubye!😉.
Bye!! Nanti balik unnie ambik.
Krystal berkeliaran mencari kelasnye yang tertera di kertas jadualnye.
Iskh..mane kelas nye dah lah besar sekolah ni...aduh!!
Tibe Krystal melanggar seorang perempuan yang diikuti dengan 3 orang perempuan dibelakangnye.
Woii!!! Bute ke ape???! Perempuan itu memarahi Krystal yang terjatuh di lantai.
Sorry aku tak nampak kau tadi??..ape pon kau tahu tak kelas ni kat mane??.
Waaahhh!!!! Budak baru!!!..heyy kau ingat kau sape boleyy cakap ngan aku cam tu!!
Hah?? Sorry aku Krystal Jung aku newbies kat sini..hah..kau sape??
Aku??? Kau tak tahu aku sape?? Aku ni Queenka sekolah ni!!!.. And more thing kalau kau bukan Queenka sekolah ni jangan senang2 kau je nak cakap ngan aku!!!
Perempuan itu meninggalkan Krystal yang kebingungan dengan kelakuan perempuan yang bajet diva tadi tu.
Hah eleh minah ni.. Kau ingat aku nak cakap ngan kau yang bajet diva tu..heh muka macam badut Queenka sekolah pegilah deyy..
Krystal mencari kelasnye sehingga die berhenti di satu kelas yang tertera "5IDOL".
Hah.. Jumpe pon setelah sekian lame mencari kau..
Krystal masuk ke kelas itu dengan tibe2 segumpal kertas hinggap di...
Kepalanye...
FRIDAY
30 DECEMBER 201602:21 AM
YOU ARE READING
Dont Touch Her
FanficATTENTION!!!! KALAU NAK READ KENE BACE DRI BAB 1 DAN BAB 2 LEPAS TU JANGAN BACE BAB 4 DULU BACE BAB 3 HAI!! THEN BACE BAB 3 PERASAAN THEN BACE BAB 4..LEPAS TU BARU BACE BAB 5 KATA HATI..SEBAB WATTPAD ADE MASALAH.