Erva 'ya mesaj attıktan sonra hızla hazırlanmaya başladım çünkü kaybedecek bir dakikamız bile yok .eğer gerçekleri öğrenmek istiyorsak bunun için hem hızlı hemde dikkatli olmalıydık, kafamda bunlarla ilgili yoğun dusuncelere boğulmuşken aynı zamanda dolabimdan çıkardığim gri renkli sırt çantasını alıp içine birkaç kıyafet ve bu yolculuğumuzda yardımcı olucak fener,ip ,belgeler gibi az ama hayatımızı kurtarmaya yarayacak bir kaç eşyayı da çantaya koyduktan sonra son bir kez kontrol ettim herşey tam gibi görünüyor bu yolculuk hem uzun hemde bilmediğimiz sırlarla doluydu bu hem merak uyandırıyor hemde korkutuyordu. Düşüncelerimden arınıp saate baktım geç kalmamak için odama son birkez göz gezdirmiştim belkide bir daha gelmiyeceğim için üzülmüştüm ama bu herşeye değerdi çünkü bir yalanla yasamaktansa yaşamamayı tercih ederim. Yalanlarla yaşamak sana verilen bir seneryo'daki bilgilerle rol yapmak gibiydi ben bir başkasının yazdığı ve yönettiği bir kukla olamam.
gelen mesaj sesi kendime gelmemi sağladî gelen mesaj erva'ya aitti. evet bu ikimizin meselesiydi bundan dolayı da oda gelecekti benimle, mesajda aşağıda beni beklediģini yazmiş . ~~~~~
Erva yan koltukta oturur vaziyette uyukluyordu , iki saat olmuştu yola çıkalı ve daha uzun saatler yolda olucağız . Ben önümde ki yola odaklanırken planlarımızı ve yapacaklarımızı dusunuyordum, erva homurdanarak kalktı ve gözlerini bana diktiğini hissetiğimde gözümü yoldan ayırıp ervaya doğru dönerek "ne oldu ?" "lara başara bilicekmiyiz ?" Aslında bunun cevabını bende bilmiyorum.
"Başarıcağız merak etme bunun için mücadele edeceğiz" " acaba bizi bekleyen gerçekler neler?" diyip derin bir nefes aldıktan sonra kafasını pencereye doğru çevirerek gecenin karanliginda düşüncelere boğulmuştu , bende yola odaklanarak arabayı sürmeye devam ediyordum . "Lara plan ne? "
" ilk öncelikli amacımız kırmızı köşkü bulmak , yolun yarısını arabayla gidiceğiz ormandan sonraki kalan kısımda arabasız yaya olarak şifreler yardımıyla bulucaz"
Erva sessiz bir şekilde dinleyip kafasını sallayarak plana o da onay vermişti,
"Lara sen biraz uyu arabayı ben sürebilirim."
normal şartlarda araba sürmeyi çok sevdiğim için vermezdim ama şimdi uzun bir yolculuk olucaği için biraz uyumak hiçte fena olmazdı.
"Tamam erva sen geç "
Arabayı durdurarak ervayla yer değiştirdik , yürürken ayaklarımın uyuştuğunu hissettim yerime oturduktan sonra gözlerimi kapatarak dinlenmeye çalıştım.Erva 'dan...
fön makinasıyla işim bittikten sonra makinayi banyoda ki dolabıma koydum , banyodan çıktıktan sonra komidinin üzerinde duran telefonumu aldım Lara mesaj attmış mesajda ; erva bugün başlıyoruz, yapıcaklarını biliyorsun. En geç 30 dakikaya kadar buraya gelmelisin " diye yazmış.
Bugün başlıyoruz tam olarak hazırmıyım bilmiyorum bunu öğrenmek için zamanımız da yok hazırlanmaya başlamalıyım gidip sırt çantamı aldım içine bir kaç giysi ve atıştırmalık yiyecek koydum çantamın fermuarını kapatıp üzerimi giyindim arbanın anahtarını ve çantamı alıp evden çıktım arabaya binip Laranın evine doğru yola çıktım Lara ve benim evimin arasında ki mesafe az olunca onbeş dakika da orada olurum diye düşündüm. Kapısının önü gelince Laraya mesaj attım.LARA...
Korna sesiyle gözlerimi açtım bedenim ön tarafa dogru savrulduğunda elimle kendimi korudum ne olduğunu anlamak için ervine doğru döndüğümde ervinin elleriyle yüzünü kapattiyordu .
-ervin iyimisin ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIRMIZI KÖŞK
Adventurekirmizi köşk uzun bir aradan sonra yeniden ve düzenlenmiş bir şekilde devam ediyor. ~~~~~ sonradan birbirini tanıyan iki yakın arkadaşın aslında ailelerinin onlar için yıllar önce bıraktığı büyük bir sır onları bekliyor..