Resime daha yakından bakınca yağlı boya olduğunu fark ettim,
-Lara hava kararmadan diğer odalara'da bakalım.
Ervanın bu resim olayını hafife alması şaşırtıcıydı...ama şimdilik bu olayı bir kenara bırakıp işimize bakmalıyız..
-tamam , odalara bakalım
Duygusuz çıkmıştı sesim çünkü hala şaşkındım ve biraz korkuyordum.
Tablo 'nun sağ çaprazın daki odaya girmek için o tarafa yöneldik kahverengi tahta bir kapıydı erva kapıyı açtığında tedirgin adımlarla içeriye girdik içerisi çok tozlu olduğu için erva ağzını kapatmışdı burada sadece bir koltuk vardi kirden yeşil olan rengi siyah gibi görünüyordu. Etrafda orumcek ağları vardı.
erva odanın içini geziyordu duvarlara elleyerek gizli bir oda bulmaya çalışıyordu ona göre bu tip yerlerde gizli odalar varmış, ben böyle bir şey olucağını zannetmiyorum ama söylersem itiraz edicek ondan dolayı bakması daha iyi olucak belki de haklı çıkar.Erva ve ben bu odada birşey bulamayınca hemen odanin karşındaki odaya girmek için adımlarımızı hızlandırdık ama hiç ışık yoktu bir şey göremiyorduk el fenerimin pili bitmişdi ve sırtımızdaki çantalar git gide ağırlaşıyordu sanki...
Odaya girdigimizde zar zor seçebildiğim kadarıyla bir yatak vardı .
-lara yarin bakmaya devam edelim, zaten birşey göremiyoruz.
-tama ,sen bu yatakda uyu
-ama ben burada tek kalamam!
-tamam ben de burada kalırım¤¤¤¤¤¤
YAZARDAN..
Uyanmıştı sarışın kız yataģın üzerine oturdu bir kaç dakika boyunca odanın farklı yerlerine bakıyordu arkasına döndü ve yuksek bir çığlık sesi duyuldu!!~~~~
-ervaaa!!
Arkama döndüğümde bir tablo daha vardı, tabloda bu sefer bir çocuk vardı ve bir iple asilmistı bu çocuk ervaydı ...erva! erva nerede ?Hızla ayağa kalktım ve odada ervayı aramaya başladım ama odada yoktu bende hızlı kapıya yöneldim kapıyı açıp koridora çıktım koridorun ortasında etrafıma bakıyordum ve koridorun sonuna doğru koşmaya başladım . Erva oradaydı...
YAZARDAN
Sarışın kız ip'e asılmış olan kıza bakip duruyordu ilk önce hafif bir tebessüm ettikten sonra ağlamaya başlamışti ve ipi kesmeye çalışıyordu, ipi kestikten sonra kizi yere uzandırmıştı ismiyle seslenip onu uyandırmaya calisiyordu ama uyanmıyordu sarışın kız daha çok ağlamaya başlamışti ve kiza sarılmış ondan özür diliyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIRMIZI KÖŞK
Приключенияkirmizi köşk uzun bir aradan sonra yeniden ve düzenlenmiş bir şekilde devam ediyor. ~~~~~ sonradan birbirini tanıyan iki yakın arkadaşın aslında ailelerinin onlar için yıllar önce bıraktığı büyük bir sır onları bekliyor..