^Gambar kat atas tu ialah Tengku Daniel^
Kringgg... kringggg...
Bunyi telefon milik Tengku Daniel memecah kesunyian di bilik yang gelap itu. Daniel yang sedang tidur bingkas bangun mencapai Iphone 7 plus miliknya lalu menjawab dengan keadaan separuh sedar.
"Hoii Dann kau kat mane ni? Aku dah lama tunggu kau dekat club ni cam bodo batang hidung kau pun aku tak nampak. Bkn setakat batang hidung, lubang hidung pun tak nampak." Marah si pemanggil.
Tengku Daniel melihat jam tangannya. Sudah hampir jam 8 malam.
"Hmm aku kat rumah jer ni Hans. Aku tertidur lepas balik keje tadi. Lelah sangat. Nanti aku sampai. Gimme 15 mins" balas Tengku Daniel sambil menamatkan perbualan.
"Alamakk dia ni. Aku belum habis cakap lagi dia dah padam. Sengal aku. Nasib aku lah dapat member mcm kau ni Dann" kata Hans takpuas hati.
Hans dan beberapa kawannya yang lain iaitu Sein dan Haris begitu asyik melayani perempuan yang tak cukup kain berkepit di pinggang mereka. Mereka begitu gembira dan leka meneguk air arak yang berwarna warni. Mereka tahu bahawa perempuan jalang mcm mereka ni mudah diumpan guna duit. Tapi takpe utk memuaskan nafsu serakah mereka enjoy! !
Sebaik sahaja kereta Honda Jazz milik Makcik Intan sampai di depan kelab yang agak tersorok itu dia memberhentikan kereta. Dipandangnya Isfatul Aisya yang nyeyak tidur disebelah dengan tajam.
" Mampos lah kau lepasni betina!! Aku akan hancurkan hidup kau sama macam mama kau yg dah hancurkan hidup aku dulu!! Rampas hak aku!!!" Katanya dalam hati.
Isfatul membuka matanya sedikit. Eh dah sampai ke. Tertidur pulak aku ni. Dia melihat makcik Intan yg sudahpun berada diluar kereta. Tapi sepertinya mcm tgh bertelefon dgn seseorang. Dia bingkas membetulkan rambutnya yg sedikit serabut itu. Dress singkatnya diturunkan sedikit. Sejuk pula rasanya malam ni. Eh bukan malam memang sejuk ke. Aku ni jer yang pakai macam ni mana tak bergegar lutut aku ni.
Isfatul Aisya keluar dari kereta. Sungguh dia rasa mcm tak pakai baju jer ketika ini. Perasaan malu mula menjalar dalam dirinya. Walaupun dia tidak menutup aurat tetapi dia sentiasa berpakaian sopan. Inilah kali pertama dia menunjukkan bahagian bdnnya yg tidak pernah ditatap oleh mana mana lelaki. Dia menarik nafas sebelum menyapa makcik Intan yg masih berckp di telefon.
"Aku dah sampai ni. Aku ada bawak dia bersama aku. Kau jangan risau. Jgn sampai dia tahu pulak yg aku jual dia kat kau. Nanti aku suruh dia masuk sendiri sbb aku tak dpt nak singgah. Kau buat lah ape ape jer yg kau suka kat betina tu. Itu milik kau. Yg penting kau masukkan RM100 ribu dalam acc aku mlm ni." Kata Makcik Intan .
"Hahahahahaha bagus bagus. Kau memang boleh diharap. Aku dah masukkan duit tu dalam acc kau. Dia aku punya sekarang ni. Okaylah aku nak letak dulu." Datuk Nizam menamatkan perbualan.
Aisya menepuk belakang Makcik Intan. Cepat cepat makcik Intan menutup telefon nya .
"Haa ni Isya nanti jalan lurus deret kedai ni jee pastu belok kanan lorong tu. Lepastu Isya akan nampak satu kelab yang ada pengawal. Kat situ nanti diorang akan bawa Isya jumpa Datuk Nizam. Btw,goodluck utk hari pertama bekerja." Terangnya sambil tersenyum penuh makna.
"Ohh okay makcik Intan. Thanks tau sebab bawa Isya gi sini. Nanti ape ape Isya call Makcik Intan k. Isya gi dulu. Nak dekat 8.30 malam dh ni. Bye makcik Intan." Lambai Isfatul Aisya kepada Makcik Intan lalu berlalu pergi.
Kelihatan kereta Honda Jazz menyusuri kepekatan malam berlalu meninggal Isfatul Aisya. Kejamnya wanita itu terhadap anak saudaranya sendiri. Sanggup menjual anak kakaknya iaitu Maria akibat dendam yang tak pernah padam di hati. Kesian Isfatul Aisya. Seakan akan masa depannya akan menjadi gelap. Budak kampung yang "bagai rusa masuk ke kampung" itu tidak tahu apa apa. Isfatul Aisya telah pun masuk ke perangkap wanita jahat yang bernama Intan itu.
#so sorry for late update 😭
#please vote for more stories 😘
#studentlifekindabusy✨
YOU ARE READING
TOLONG LEPASKAN AKU. .
RandomIsfatul Aisya seorang anak yatim piatu dan merupakan anak tunggal kepada kepada Syed Haikal dan Ilyana Rosa. Ibu bapanya telah meninggal akibat tragedi nahas dalam kemalangan. Kini,dia tinggal bersama Makciknya yang bernama Intan. Malangnya,Makcik I...