Özlemek

1.9K 88 29
                                    

Zayn çok kötüydü. Dört gündür hiç birşey yemiyordu, uyumuyordu ve kimseyle konuşmuyordu. Liam zayn'in evinde kalmaya başlamıştı çünkü bir kere intihara kalkışmıştı. Zayn onu umursamıyordu sadece kendisini Harry'nin geleceğine inandırıyordu ama harry gelmeycekti. Harry'nin Ailesi'de bu olanlara bir anlam veremiyordu. Onlar hep Aşık'tı nasıl böyle olduklarını anlayamıyorlardı onlar nişanlanacaklardı herşey hazırdı ama harry kaçmıştı.

*

"Burası yeni evimiz" harry kapıyı açtıktan sonra louis peşinden içeri girmişti. Nereye mi taşındılar? Venedik. Aşıklar şehri olarak bilinen huzur dolu masalsı şehir. Louis evi incelerken ağızı şaşkınlıkla açılmıştı. Burası iki kişinin yaşaması için çok büyüktü. Eve klasik bir dekor hakimdi kahverengi mobilyalar iç karartıcı gibi dursada evin yapısına çok uyuyordu. Louis evin en güzel köşesindeki piyanoyu görünce heyecanla oraya yürüdü. Parmaklarını beyaz tuşlarda gezdirip bir iki nota çalıp bırakmıştı.

"Bu çok güzel harry. Teşekkür ederim. Harry gülümseyip Louis'in yanağına sulu bir öpücük bırakıp bavulları alıp uzun koridor boyunca yürümeye başladı.

"Yatak odamızı görmek istermisin sevgilim?' Harry'nin muziplik dolu sesine kıkırdayıp peşinden gitti. Harry odaya girmiş ve bavulunu açmıştı bile louis yine ağızı açık halde odaya bakıyordu büyük bir yatak vardı ve cam kenarında ise büyük bir küvet. Evet odanın ortasında bir küvet vardı.. Oda Louis'in zevkine göre döşenmişti herşey inanılmaz ve kusursuzdu.

"Harry bunlar çok güzel.. Ben ne diyeceğimi bilmiyorum." Louis kızaran yanaklarını saklamak için başını eğmişti harry ona sıkıca sarıldı.

"Sen yanımda ol. Mavi okyanuslarınla bana her zaman aşkla bak bana yeter sevgilim. Louis'in başını kaldırıp dudaklarına bir öpücük bıraktı. Evet onlar mutluydu peki geride bıraktıkları ne zaman iyi olacaktı.?

*# geçmiş*#

" o piçin sana nasıl baktığını görmedin mi? Neden engel oldun ki suratına bir yumruk atmalıydım. Böylece başkalarının sevgilisine asılmak neymiş anlardı.

"Harry abartıyorsun. Sadece ders hakkında konuş-

"Hayır abartmıyorum. Seni nasılda köşeye sıkıştırmıştı öyle. Az kalsın- tanrım! Düşündükce delirebilirim benim sevgilime asıldı. Benim. Senin benim olduğunu tüm okul biliyor ve bu piçte bunu öğrenecek.! Zayn kıkırdayıp Harry'e sarıldı. Ah. Sinirliyken nasılda tatlı oluyordu. Yanakları pembeleşiyor gözleri farklı bir yeşil oluyordu.

"Sevgilim sakin ol. Söz veriyorum ona yaklaşmayacağım. Hem ben yalnız seni seviyorum. Başkası asla olmaz."

"Korkuyorum zayn. Biri gelip seni benden alacak diye çok korkuyorum. Beni bırakmaycağına söz ver."

"Söz veriyorum. Seni hep seveceğim harry.

*

"Uyumadın mı sen hala?" Harry başını defterinden kaldırıp sol gözünü ovalayan zayn'e baktı.şu an öyle tatlı ve masumdu ki.. Aklına başka şeyler geliyordu.!

"Yatak soğuktu ve sen olmadan uyuyamıyorum harry. Odamıza gidelim."

"Neredesin harry? Sen olmadan uyuyamıyorum.

'Buradayım sevgilim. Kapat gözlerini.. Zayn gözlerini kapatırken harry zayn'in yanına uzanmıştı.

'Gitmeyeceksin değil mi? Buradasın."

'Uyu zayn. Uyu bebeğim.' Harry'nin uzun ince parmakları saçlarını okşarken tüm bunları ne kadar özlediğini düşünüyordu zayn. Harry yanındaydı ve o mutluydu.. Zayn'in harry ile olan hayali konuşmasını duyan liam gözyaşları içinde sevdiği adamı izliyordu. Sanki harry varmış gibi konuşuyordu ve bu durumun ne kadar ciddi olduğunu gösteriyordu. Yapılacak tek şey kalmıştı oda zayn'ni rehabilitasyona yatırmaktı. Tek çözümü buydu. Liam eskisinden daha çok acı çekiyordu ama katlanacaktı.. Sevdiği adam iyileştiğinde bir şansları olabilirdi...

Love ıs love ( zarry // larry stylinson)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin