"Herşey hazır değil mi hala kiliseye geç kalıyoruz" gemma'nın sinirli homurdanmaları ile harry merdivenlerden düşme tehlikesi atlatarak elindeki takım elbise kılıfını omzuna atıp hızla evden çıktı. Evet bugün büyük gündü. Louis ve harry evleniyordu. Kulağa ne kadar tuhaf geliyor.. Herşey bir kaç ay öncesinde bambaşkaydı. Harry zayn'le evleneceklerinin hayalini kurardı. Ama şimdi yanında başka biri vardı. Harry'e göre kesinlikle bir melek olan louis tomlinson. Hayatının aşkı. Kiliseye vardıklarında ayaklarının titrediğini ve midesinin bulandığını hissetti harry. Biran için vazgeçmek istedi çok fazla heyecanlıydı. Kalbi hiç atmadığı kadar hızlı atıyordu. Gemma Harry'yi kolundan tutup çekiştirirken kendine gelip ablasını takip etti. Ailesi ilk başta bu işe sıcak bakmamıştı. Harry nedeni çok iyi biliyordu ama annesi oğlunu yalnız bırakmamak için gemma'yı ikna edip Venedik'e geldiler. Bu olanlar herkese çok garip gelsede duruma ayak uydurmuşlardı.
"Hadi bakalım küçük kardeş hazırlanma vakti. Eşin seni bekliyor." Harry titrek bir nefes alıp kılıftaki takımı çıkarıp beyaz gömleği giymeye başladı. İçinde bir yerlerde hala zayn vardı. Aşık değildi. Sadece onuda yanında istemişti. Ama tabii zayn asla gelmezdi ona telefonda nefret kustuktan sonra düğüne çağırmak garip olurdu.
"Saçlarını biraz geri yatıralım yanlardaki buklelerinide biraz daha kıvırp belirgin yapalım ne dersin?" Harry başını sallayıp ablasının saçını yapmasına izin verdi. dakikalar sonra evli bir adam olacaktı. Evli.. Gemma'nın işi bittiğinde giyinmek için odadan çıkıp Harry'i yalnız bıraktı. Duvardaki saate baktığında yarım saatten az kaldığını gördü. Heyecandan elleri üşümeye başlamıştı. Derin nefesler almaya kendini sakin tutmaya çalıştı. Tanrım ne stresli bir iş vu diye düşünürken kapısını açıldığını duyup arkasını döndü. Karşısında mükemmel bir gülümseme ile sevgilisi duruyordu. Giydiği takım Harry'nin kinden çok farklıydı louis tarzıydı. Paçalarını katladığı siyah dar kotu ve beyaz gömleği vardı. Gömleğin kollarını dirseklerine kadar katlamıştı. Harry böyle giymemesi gerektiğini söylemişti ama soundda louis istediğini yaptırmanın yolunu bulup bu şekilde giyinmişti. Aslında çok kötü duymuyordu kesinlikle seksi olmuştu. Saçlarının önünü sağa doğru kaldırmıştı. Ayağında ise beyaz bileksiz bir spor ayakkabı vardı.
"Harry sen..çok güzelsin" harry Louis'i süzerken ayını şeyi Louis'de harry için yapmıştı. Kesinlikle fazla mükemmeldi.
"Bence sen aynaya bakmadın sevgilim. Seni kimseye göstermeden direk balayına mı çıksak?" Louis kıkırdayıp Harry'e sıkıca sarıldı. iki aşığın kalpleri mutlulukla çarparken kiliseye iki davetsiz misafir giriş yapmıştı. Herkes şok içinde onları izlerken kimseye aldırmadan mihrabı net gören bir yere oturdular. Törenin başlardığını belirten çan sesiyle herkes yerine otururken louis rahibin yanında Harry'i beklemeye başladı. Harry gülümseyerek annesinin kolunda yürür louis'nin yanına geldiğinde yüzündeki gülümseme hızla söndü. Bu imkansız. Gelmiş olamazlar. Louis Harry'nin baktığı yere gözlerini çevirdi. ikili gayet rahat bir şekilde oturup töreni izliyordu. Rahip boğazını temizlediğinde herkesin dikkatini çekmişti. Klasik sıkıcı konuşmaları yaptıktan sonra sıra yeminlere gelmişti. Harry bakışlarını geriye çevirdiğinde donuk bakışlar altında ezildiğini hissetti. Neden gelmişti? Niye kendine acı çektiriyor? Sorular aklını kuracalarken louis yeminini edip Harry'e baktı.
"Harry sıra sende" harry Louis'nin sesi ile titredi ve rahibin sözlerini tekrarladı. İşte yeminlerini edip evlemişlerdi. Louis Harry'nin dudaklarına küçük bir öpücük bıraktığında herkes alkışlamaya başlamıştı. Hatta onlar bile! Bu garipti. Çok fazla! Herkes yeni çifti tebrik etmek için yanlarına giderken, o ikili birbirlerine baktılar. Bunu yapmak zordu ama yapacaktı. ayağa kalkıp yanlarına yürüyüp tam karşılarında durdu. Bir anda tüm herkes susup olacakları izlemeye başladı.
"Tebrik ederim harry." Zayn elini uzattığında harry tutup tutmaman arasında kaldı ama daha sonra zayn'in küçük elini sıkıca tuttu.
"Teşekkürler zayn. Geleceğinizi bilmiyorduk." Bakışları liam'a kaydı. O Louis'le normal bir şekilde konuşuyordu.
"Sürpriz olsun istedik. Kızdın mı?"
"Hayır. Sadece geleceğini hiç düşünmedim." Zayn başını salladığında liam'ın yanına gidip elini tutup parmaklarını birbirine geçirdi. Louis ve harry şokla onlara bakarken zayn gülümseyerek liam'a bakıp konuştu.
"Bizim geri dönmemiz gerek tekrar tebrikler çocuklar m-mutlu olun." Liamı çekiştirirken kiliseden çıkarıp siyah arabaya binip gözyaşlarını serbest bıraktı. Zayn bir sn için öleceğini düşünmüştü. Ama tam tersini yapıp güçlü kalmıştı. Şimdi ise rahatça ağlayabilirdi..
***
"Ah tanrım çok yorgunum!" Louis yorgun bedenini büyük yumuşak yatağa bıraktı. Balayı için Las Vegas'a gelmişlerdi. Günahlar şehri. Harry Louis'nin burayı çok merak ettiğini bildiği için ona sürpriz yapmıştı. Birlikte oldukları her an Louis'i gülümsetmek istiyordu. Mutlu olduğunu gördükçe Harry'de mutlu oluyordu. Yatakta louis'nin yanına uzanıp tek eliyle başını destekleyip meleğini izlemeye başladı. Bu Harry'nin en büyük hobisi olmuştu. Saatlerce bıkmadan Louis'i izlemek yüzünün her bir noktasını beynine kazıyordu. Defalarca.
"Beni izlemekten vazgeç hazz." Harry gülüp dudaklarını Louis'in dudaklarına bastırdığında hemen karşılığını almıştı. Louis yorunluğunu unutup Harry'nin üstüne çıkıp beyaz tişörtünü çekiştirmeye başladı. Harry doğruluk ona yardım etti ve ani bir hareketle Louis'i altına aldı.
"Seni yaramaz lou." Louis kıkırdayıp Harry'nin pantolonun düğmesini ve fermuarını açtı.
"Fazla acelecisin aşkım.. Ama ben..'
"Harry oyunu bırak. Istiyorum işte hadi" harry keyifli bir kahkaha atıp Louis'in istediğini ona verdi. Bir imkansız olarak başlamışlardı ama şimdi birbirlerine aittiler. Aşktan asla vazgeçilmez imkansız olarak gördüğün herşeye sahip olabilirsiniz. Sadece mücadele edin ve savaşın...
"Evet hikayem bitti. Umarım sevmişsinizdir çünkü ben çok acemiydim. Şimdiye kadar okuyup yorum yapan herkese teşekkür ediyorum. :) yeni hikayem yolda. Bunun devamı gibi birşey ama ziam olacak. :) umarım onuda beğenirsiniz :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love ıs love ( zarry // larry stylinson)
Nouvellesaşk hiç bu kadar can yakmadı... TAMAMLANDI! @kidrauhlzain e ithaf edilmiştir !