Cand a ajuns la partea intima, s-a oprit. Mi-a aruncat un zambet si a continuat bagandu-si limba lui fina in interiorul meu, facand cerculete fine eu gemand de placere.
S-a aplecat iar deasupra mea m-a sarutat scurt si a continuat pana si-a bagat erectia gemand usor, facea miscari de du-te vino, usor. Era atata placere, gemeam de placere, ma omoara baiatul asta.
A continuat din ce in ce mai adanc gemand amandoi.*Sara povesteste*
Simteam ca innebunesc, desi il cunosteam de 4 luni, am simtit ca il iubesc din prima clipa, e atat de grijuliu cu mine, si atat de bun, cu ochii lui mari si frumosi, atat de albastrii, si cu abdomenul acela ca o tableta de ciocolata.. Mhm..*Sam povesteste*
Este o fata minunata, probabil ca vi se pare ciudat ca de abea ne-am cunoscut de cateva luni si noi deja o facem.. Am simtit ca este o fata speciala din prima clipa si nu as lasa-o vreodata.Scoteam gemete de placere, eram extenuata.. Dupa ce s-a oprit, m-a sarutat scurt, m-a ridicat cu bratele lui puternice si m-a pus cu capul pe perna. Am adormit in cateva clipe.
El ramanand uitandu-se la ea.*Sam povesteste*
Este atat de frumoasa cand doarme, lumina lunii bate pe pielea ei fina, ce fata minunata! Sper sa fie a mea pentru totdeauna!
S-a pus pe pat, langa ea, strangand-o la piept si sarutand-o in crestetul capului.
A doua zi dimineața.
Era 07:00
M-am trezit cu un miros placut de clatite cu ciocolata. Sam mi-a pregatit ceva bun pentru dimineata, m-am ridicat din pat, am aruncat o privire in jos si am observat ca eram goala, m-am dus la dulap si mi-am ales cateva haine pentru scoala, un prosop. Hainele le-am lasat in camera, mi-am luat prosopul si m-am dus sa imi fac o baie.
Dupa 10 minute petrecute in baie, am iesit goala, ducandu-ma in camera mea sa ma imbrac. Am apucat sa imi iau doar chilotii tanga pe mine cand Sam apare in fata usii, chemandu-ma la masa.
- Hai la masa micuțo!- Intoarce-te! Nu vezi ca sunt goala? spun eu, rosindu-ma,
- Observ, si stii ce mai observ? intreaba Sam cu un zambet mic.
- Ce? Intreb mirata..
- Ca esti tare bunoacă. Spune el analizandu-mi fiecare parte a corpului meu aproape gol.
Se apropie de mine, super mult, incat respiratiile noastre s-au contopit. Imi pune mana pe talie, ma trage si mai aproape, se uita in ochii mei, si ma saruta scurt..
- Te iubesc! Spune el dupa ce ma saruta, ramanand tot asa de apropiati.
- Si eu te iubesc!
- Acum imbraca-te! Si hai jos, ti-am pregatit ceva de mancare. Spune el schitand un mic zambet si indreptandu-se spre bucatarie.
Probabil va intrebati cum de e el la mine in casa. Pai bunica este bolnava, si mama s-a dus acum 2 luni sa aiba grija de ea pana se face bine. Probabil ca va mai dura pana o sa vina asa ca l-am chemat sa stea cu mine. Sta de vreo luna cu mine in casa. Si a dormit cu mine. Si nu m-a atins deloc. Aseara a fost prima data cand am facut-o cu el. A fost o placere imensa.
Imi iau hainele pe mine, ma pieptan, imi prind parul intr-o coada si ma grabesc sa cobor pentru a gusta din delicatesele pe care mi le-a facut.
- Uite-mi printesa! Exclama el cu un zambet larg pe buze, fara tricou.
- Uite-maa. Ii raspund cu entuziasm. *Ador zambetul lui si nu numai zambetul ci si fiecare particica din el, ador cand isi prinde parul castaniu intr-o codița, cand sta fara tricou avand un abdomen perfect, ca tableta de ciocolata, si cand se uita cu ochii lui mari si albastrii la mine* Am ramas uitandu-ma la el cat e de perfect.- Alo, pamantul catre Sara. Nu mai saliva uitandu-te la mine, spune el chicotind.
- Nu salivez. Am zis cu un mic zambet.
- Mi-a placut ce am facut aseara, esti minunata.
- Si mie mi-a placut, a fost prima data cand am facut-o si am facut-o cu omul potrivit! Acum hai sa nu mai vorbim despre asta! am zis eu imbucand o clatita.
- Bine printesa mica! Te iubesc!- Si eu te iubesc!
Trebuie sa ne grabim ca sa ajungem la timp la scoala, du-te si pune si tu un tricou pe tine si hai. Ii zic eu autoritara.- Si daca nu vreau? Imi raspunde el chicotind.
- Oooo, o sa te doara. Ai sa vezi. Si am sarit pe el muscandu-l de tot pieptul lasand semne.
Si..
Noul capitol va venii incurand! Astept comentarii si sper ca va place! Cartea a suferit cateva modificari. Va pup :*
CITEȘTI
Prima iubire
Teen FictionSalut. Ma numesc Sara si am 15 ani. In urma mutarii mele si a mamei in alta parte a tarii descoperit marea iubire. Trecand prin multe cu el. Este un tip.. Aflati mai mult daca cititi cartea. :) :*