Si o noua zi de scoala..
Ma ridic din pat, imi fac rutina mea zilnica, mananc masa de dimineata, pregatita de mama, imi iau tot ce trebuie si plec la scoala.
Intru in clasa, salut pe toata lumea, ma așezin bancă si imi astept colegul.
Trece ceva timp si Sam apare, frumos ca de obicei.- Hei colega! Zice Sam si ma saruta pe obraz.
- Hei tu. Ce faci? Arati bine.
- Ămm, multumesc, si tu esti la fel de frumoasa ca in fiecare zi! Imi zice si ma ia in brate.
- Pai multumesc! Ii raspund zambind.
- Ce faci dupa ce iesim de la scoala? Ma intreaba el.
- Pai nu am planuri. Ii raspund.
- Si ai vrea sa iesim? Schițând un mic zambet.
- Ca prieteni? Il intreb eu, zambind cu jumatate de gura.
- Mai mult ca prieteni. Ce zici?
- Ăămm. D-d-a. Ma balbai eu.
- Super! Mergem prin parc. O sa fie frumos.
- Bine, ii zic eu zambind fals desi chiar voiam sa ies cu el.
Se suna de iesire. Toata lumea acasa. Sam ma asteapta la usa.
Am iesit amandoi de mana din scoala si ne indreptam spre parc.- Ce frumos e afara! Zic eu.
- Frumos ca tine! Imi zice si ma pupa pe frunte.
Am ajuns in parc si el s-a asezat pe o banca. Eu impiedicata, am cazut peste el, eram atat de aproape, era atat de frumos, ochii lui albastrii ca cerul si mari, buzele umede si carnoase, l-as fii sarutat dar nu indrazneam. El se uita la mine cu atata blandete.
- Imi permiti? Ma intreaba el, tot asa apropiat de mine.
- Sigur! Desi nu stiam ce vrea sa faca.
Si ma saruta apasat. Simteam fluturi in stomac, era de nedescris.
- Sara, eu chiar te plac, si mi-a placut sarutul tau.
- Pai si eu te plac, si daca ti a placut sarutul, poti sa o faci de fiecare data cand vrei. Ii zic eu si il mai sarut o data scurt.
- Esti minunata! Imi raspunde cu atat entuziasm.
- Si tu esti la fel!
Stam de cateva ore acolo, si ar trebui sa ma duc acasa, sunt obosita si maine am scoala. Desi nu voiam sa plec, era cea mai frumoasa seara, alaturi de asa-zisul noul meu iubit.
- Eu ar cam trebui sa plec. I-am zis făcând o față trista.
- Te conduc!
- Nu e nevoie, i-am raspuns.
- Doar nu vrei sa te las singura pe aici. Sunt multi prosti. Nu as vrea sa patesti ceva.
- Ce grijuliu esti tu! Ii exclam eu.
- Sunt grijuliu cu cine trebuie.
- Esti si dulce! Ii zic pupandu-l pe obraz.
Nu am mai zis nimic. Am mers spre casa. Dupa 10 minute ajungem. Imi iau la revedere de la el, il iau in brate si il sarut scurt pe buze.
- Ne vedem maine! Ai grija! Ii zic eu zambind.
- Da printeso! Am grija, si tu sa ai.
- Dap, noapte buna. Ii zic eu si il pup pe obraz.
- Noapte buna. Raspunde el zambind.
Intru in casa, mananc, ii povestesc mamei ce s-a intamplat azi.
- Eu ma duc sa imi fac o baie si dupa ma bag la somn, pentru ca sunt obosita si maine am scoala! I-am zis mamei.
- Bine! Sa ai grija maine! Raspunde cu o voce blanda.
- Da mami, o sa am.
Si imi iau tot ce trebuie si ma duc sa-mi fac baie. Termin de facut baie foarte repede ma imbrac si ma duc la mine in camera, ma trantesc in pat si ma gandesc la tot ce s-a intamplat azi, adormind intr-un final.
CITEȘTI
Prima iubire
Novela JuvenilSalut. Ma numesc Sara si am 15 ani. In urma mutarii mele si a mamei in alta parte a tarii descoperit marea iubire. Trecand prin multe cu el. Este un tip.. Aflati mai mult daca cititi cartea. :) :*