V İLE HAYAL ET

2.7K 100 25
                                    

               Tae ile çok kötü kavga etmişsinizdir. Tae evi terk etmiştir. Sen ise evin bir köşesine çöküp hüngür hüngür ağlıyorsundur. Kavga etmenizin sebebi Senin erkek Fanlarınla çok fazla samimi olman. Gerçektende çok samimiydin. Tae haklıydı aslında. Yarın ilk işin Tae'yi bulup ona kendini affettirmekti. Ama bu sefer cidden kötü ve büyük bir kavgaydı. Tae bitti deyip evi terketmişti. Sen ise erkek fanlarını hala mal gibi savunuyordun. Kendine vuruyordun,kızıyordun,bağırıyordun. Kendini toparlamalıydın çünkü bunlar sonucu değiştirmeyecekti. Saat çok geç olmuştu yatağına yatıp uymaya çalıştın.
                  Sabah olmuştu. Hemen kalkıp hazırlandın. Tae'nin evine gidip konuşacaktın. Üstüne:

Bunları giyip Tae'nin evine doğru yürümeye başladın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bunları giyip Tae'nin evine doğru yürümeye başladın. Evine varmıştın fakat korkuyordun içeri girmeye. Haksızlık yapmıştın sonuçta ona. Çok sinirlenmişti sana. Nerdeyse dün tokat atıcaktı, ama kesinlikle haketmiştin bunu. Korkak adımlarla içeri girdin. Evin yedek anahtarı sende vardı o yüzden direk girebildin. 
İçeri girdiğinde bir adet üstü çıplak altında eşofman olan koltuğa yayılmış içmiş bir Tae görmeyi beklemiyordun. Ama öyle oldu. Her yerde içki şişesi vardı. İçerisi havasızdı sigara ve içki kokuyordu.
Tae'nin yattığı koltuğa gidip köşeye oturdun. Ve fısıltıyla:
Sen: Tae kalk hadi.
Tae seni görünce hemen toparlandı.
Tae: Ne işin var burda?
Sen: Tae b-ben çok özür dilerim. Sen haklıydın. Onlarla fazla samimiydim. Özür dil... Tae sözünü kesip işaret parmağını dudağına koydu👆
Tae: Şşş sakın! Özür dileme. Haklı olan sensin. Ben çok tepki gösterdim. Nerdeyse vurucaktım sana. Çok özür dilerim bebeğim.
               Sen Tae'ye gülerek sarılırsın ve Tae profesyonel bir hareketle seni altına alır. Üstüne tüm ağırlığını verir. Ve seni öpmeye başlar. Sende yumuşak bir şekilde karşılık verirsin. Tae üstünden kalkar ve yanına yatar. Orda öylece uyursunuz💋

(" Hangi üyenin hikayesini istiyorsanız yorum olarak bırakmayı unutmayın. Sizi seviyoree👅")

BTS İLE HAYAL ET😜Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin