JİMİN İLE HAYAL ET

4.2K 130 34
                                    

       Sabah saat 6:15 ve 6:30'da ders başlıyor. Hala yataktasın ve okula Yeni gelen yakışıklı çocuğu düşünüyorsun.
        Yataktan kalkın ve hızlıca okul eteğini,gömleğini giydin. Saçlarını taradın ve çok hafif makyaj yaptın. Çantanı alıp yola çıktın.
         Okula gelmiştin. Sınıfa girdiğinde Yeni gelen yakışıklı çocuk hariç herkes ordaydı. Hayal kırıklığına uğramıştın çünkü ondan hoşlanıyordun. Evet adını bile bilmediğin çocuğa aşık olmuştun.
          2. Derse Yeni girmiştiniz. Ve içeri yeni gelen yakışıklı girdi. Hocaya:
-  Geç kaldığım için özür dilerim.
(Hoca): Daha ilk günden neyin nesi bu.
           Tekrardan özür dileyip tam sırasına gidecekti ki bugün gelmediği için yerini başkası almıştı. Bir tek senin yanın boştu ve sırana doğru gelerek:
- Meraba! Ben Jimin, oturabilir miyim?
(Sen): Tabii..
             Kalbin çıkacaktı nerdeyse çok mutlu ve heyecanlıydın gözün sürekli ona kayıyordu ve göz göze geliyordunuz. Göz göze geldiğinize göre o da sana bakıyordu.
              Zil çalmıştı. Herkes dışarı çıkıyordu. Sınıfta sadece jimin ve sen kalmıştınız. Senin sıradan kalkabilmen için jiminin çekilmesi gerekiyordu. Ama öylece telefonuyla ilgileniyordu.
Sen: Geçebilir miyim?
Jimin: Hıı hıı
               Deyip umursamaz bir şekilde başını telefonundan kaldırmadan bacaklarını 2 yana açtı. Sende haliyle o daracık yerden geçecektin. Tam geçiyordun kiii,jiminin ayağına takılıp açılmış bacaklarının ortasına düştün. Pozisyonunuz kötüydü ama bir yandanda güzel. Özür dileyip sınıftan utanç içinde çıkıp tuvalete gitmiştin. Saçlarını düzeltip parfümünü sıktıktan sonra zil çalmıştı ve sınıfa geri döndün. Jimin hala oturuyordu. Bu sefer ordan geçmek yerine arkadan kendi sandalyenin üstünden geçtin. Altında kısa eteğin olduğu için bacağın komple açılmıştı. Bunu akıl etmiştin aslında ama Yinede geçtin. Jimin bakmamıştı bile. Sırana oturduğunda parfümünün o mükemmel kokusu jiminin burnuna gitmişti anlaşılan.
Jimin: Parfümün güzelmiş.
Sen: Mersi.
Derste jimin sıraya bir şey yazmaya başladı ve sende o yazarken okuyordun. Sırada:
- Benimle çıkar mısın? Yazıyordu.
                 Şok olmuştun. Çok mutluydun. Gülümseyerek evet diye kulağına eğilip fısıldadın o da direk kafasını çevirdiği için dudaklarınız birbirine deymişti😍
        ("Yazar, yazarken öldü. Okuyanlar bilinemiyor.")

BTS İLE HAYAL ET😜Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin