*kettő 7el későb*
emlékesztek amikor aszt montam h felségül megyek a dórejhon?
hát el is jöt ez a pilanat is!!
mivel félig ló vok naon neház volt meg felelö ruhát tanálni jó sokig is kerestük, de a Bogy egyik ffi kurvájának othon volt 1 munkaruhája főlösbe és aszt odaatta nekem és így let is mán ruhám is.
az eskü vőt a fextivál területén agartuk meg tartani mert há ott ismekettünk meg elösször és tök romy let volna ott is meg kötni az életünket ösze<3 bár már lélekekben már 1-ek vunk, ez egy szép geztus (most tanultuk 6-dikban h a geztus azt az arc minikályát jelenti, a tíz meg ketö évesek ezt mán csak tugyák!)
ja igen az eskü vőnk naon csudi voltt ja szóval ja igen
a nagy Napon a nász népünkbe meg híftuk az összes besztinket, fölleg a BESZTESZTiket, az az akikt a fesztiválon ismertűnk meg: az altáji lovakat válaztotuk kozorús jányainknak, és ők non nagy ürömmel fogaták el a meg hívást. a tanunknak a kető lánc fontosságu embereket válaztottuk akik nagy szerepet jácotak a kapocsolatunkban: az enyim bogy volt, dorejjé meg a nő vérem, 2*lee (szerk.: a négyzeten, de am csak lee-nek híjuk mert a másik cucosab).
azon a Napon amikor a fel próbálás kővetkezet a konszorús lánjok oda jötek hozzám és bogyhon
„JAJ SZYA KEISZTY NAON CSUDY VAGY TISZTA FAINTOS" kijáltotta Merőkanál Zekk, mire Kaska Aleksz is társult hozá „ja naon sukár ez a dressz"
De leg jóban még is csak Bőrkabát János-nak tetesztet: „WÓW" kiál totta és egy hat almás pussyt (szerk: magyarúl olvasd te perverz!) nyomott a jobbik pofa lebenyemre.
„Izé, kösz János." habogtam ösze, de viza.
na de halagyunk is elöre a tört énetben: az oltárhon.
mivel félig ló vok nem kelet nagyon sokat a be vonulásal foglalkozni mert dórej a hátamon gyött be az oltárhon. a konszorús jányok sorban ot áltak a csini kis mohagóni zőld rucijukban, bogy és lee pedig virág szírmokat szórtak szana szét. King az oltár elöt várt már minket és el is kezdödött a szeremónija.
„Azér gyülekeztünk itten ösze most itt,h ezt a két nőstény meg kötni az életüket ösze. Meg vanak a gyürük?" kérdezte a tanúnktól, akik bólintgatak mint az eper fa lonbja és oda gyújtoták azokat. „A gyürü szinbolizája a vég telentlenséget. Mer a gyürünek nincen kezdete, nincen végje. Mivel kőrbe megy."
„Hát ez naon xép, faxa." szólalta meg Dórej meletem könyökkel teli szemmel.
„Hiszen ez nem egy 3szög, a 3szögnek szarka van a szélin. A gyürü pedig egy kőr. Cseréjenek gyűrüt!"
„Nesze Keiszti húzad az újadra." baszta hozám dórej, nagyon romi volt.
Utána king megint meg szólalt „Ez egy igéret h őrökre szeretitek egy mást míg virág a virág. Eszt jelzi a kőr!"
„Ja aha a formákat mán nagyon vágjuk pedig 1,75-re álok lol" nevetem fel, mire az egész nász nép is fel röhőgöt.
„Életedbe elöször vices voltál grat" súgta oda dórej. Ojan szerenscés vagyok<33
„Ha vkinek elen vetése van e frigy elen akko szójon most vagy haltgason őrökre." kijáltott king a tőbbieknek. Erre a tenplom ajtajai ki nyíltak és egy ismerös artsz libent be.
„ÉN TILTAGOZOM!" szólt közébe Peter Szmisz a lukszus prostit utált. Lee azomban a segítségüknre sijetett.
„Hallod haver, takarodj már a történetemből, körülbelül három sort adtam neked, abban is valami random prosti szerepét kaptad, na takarodj vissza a nagyanyádba te élettelen." erre Szmisz fokta magáját és kánforá vált.
„Köszy Lee. Okla hóma álam által reám ruházot hatalomnál fogva felségnek és kent-aura-szonynak nyilvánítlak beneteket" a násznak népe el kezdet örjöngeni és sivitozni, mi meg át vonoltunk a party diszko terembe h le igyuk magunkat a sárga áynalatu anya földig.
A hínár izü tortánkat (mert vega vok néha am) csámcsogva oda libent hozánk egy naon furcsa leány zoo és az arcunkba űvöltöt „szijasztok maja vok az eskűvő szervezö, boldog ujj évet!" de hát julius van? – gondoltam.
„De hát julius van!" montam
„aha ja boldog ujj évet!" visitota megint.
ekkor újdon sült arám oda hajolt hozám és oda súkta: „hagyd, ő maja, és A Mayák az újév kezdetét a természetes ciklusokkal összhangban – egy Szíriusz, Vénusz, Nap együttállás kapcsán- határozták meg július 26-ban.(December 31/január 1. semmilyen természetes ciklussal sem esik egybe.) Az előző év utolsó napja azonban július 24. A kettő közötti napot, azaz július 25-ét, időn kívüli napnak, - zöld napnak- mátrix napnak tartják. A Megbékélés Megbocsátás Napjaként, a Megtisztulás napjaként is ismert."
„jó kösz le szarom." rángatam a válamat.
„ok csá" fokta magát és el is ment egy pohár jég hideg jáger mesterrel a kezibe h le öncse kinget.
a házaság kötésűnk napja naogyon szép volt, az altáji lók még el huzták a nótánkat is. én vok a világ lg boldogab kentaúrja.
DÁN KESÖN KÉT NAONJÓ BARCSINAK ÉS A TÖRTÉNET KÉT SZEREPLŐÉNEK BEGLERKÉNEK ÉS KEISZTINÁNAK MAGÁNAK A SZTORYKAH EZEN RÉSZÉÉR PUXYKA
STAI LEGGENDO
Sex a koncerten
Storie d'amoreKeisztina egy átlagos lány volt, amíg be nem szippantotta a szex és az alkohol világa. +18