Ora de mate.......Singura oră pe care pur și simplu o urăsc......
Era marți și bine înțeles că prima oră aveam mate....Ca de obicei....Cu ,,cel mai blând" profesor din școală....Domnul Gheorghe.
Chiar nu am nimic cu el,dar îl urăsc.Dacă aș putea,l-aș omorâ...Dar hai să trecem la subiect acum.
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Cum am zis mai sus,era marți și prima oră aveam cu Domnul Gheorghe.Eu,ca de fiecare dată,întârzi la oră(nu știu de ce,dar e singura oră la care întârzi).Mai erau doar 4 minute până se suna iar eu abia atunci intram în curtea școlii.Trebuia să mă grăbesc,deoare ce se sunase(până am intrat în școală și am urcat primul etaj trecuse timpul),dar chiar în spatele meu era fix Domnul Gheorghe.Într-un final am intrat și eu în clasă,iar după mine vine profu' și efectiv ne zice ,,Bun,acum scoateți o foaie de hârtie."
În mintea mea:Stai,stai,stai...Eu abia am ajuns și TU NE DAI TEST?!?!?!?!
Bineînțeles,ca la fiecare test am copiat,pentru că nu știam nimic.
Uneori mă întreb,de ce e atât de rău cu noi și de ce de fiecare dată când vorbește cineva ne face morală toată ora și ne ,,amenință" că din clasa a 7a nu ne mai ia.Oricum numi pasă,adică pe bune,cine ar vreau un profesor ca el?!
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
=>Heyy,dacă strâng 5 voturi pun capitolul 2!!Sper să vă placă prima parte!!Paa,vă Pwp!!<=
YOU ARE READING
Tâmpeni Din Clasa a 6a
ComédieEi bine.....M-am gândit să mai fac o carte pe lângă ,,Cei Mai Frumoși Ani"