Sofija p.o.v.
Bebin plac me budi iz sna. Malisan je gladan. Brzo sam ustala da se Nikola ne bi probudio a i zbog Stefana.
Nas zivot je skroz promjenjen od njegovog rodjenja. Svaki dan nam je ispunjen. Iako po danu stalno spava, a nocu nas maltretira, ovo su mi najljepsi momenti u zivotu.
,,Dodji pile mamino." Stavila sam ga na prsa i dala mu da doji. Prstima sam mu prelazila preko rukice.
Sa dva mjeseca, vec se smije. Jednom se i okrenuo. Mali je ziv. Nikolina mama mi je rekla da je i Nikola bio takav kao mali.
Stefan je pljunuti Nikola. Iste su im boje oci, kosa samo moja ima usta, malena.
Nakon sto je podrignuo, ponovo sam ga stavila u krevetac i pokrila. U sobi je toplo zbog njega. Sada spava sa nama.
Otisla sam u wc i piskila zatim se vratila u krevet. Primakela sam se Nikoli i tako ponovo zaspala.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Ovaj put su me probudili Nikolini poljupci a ne plac. Pravila sam se da spavam jer sam uzivala. Njegova brada me je bockala. Svidja mi se kako mu stoji.
,,Ajde, otvori te slatke okice, znam da si budna."
,,Pusti me da uzivam." Otvorila sam oci i susrela se sa toplim pogledom. Sada sam ja njega poljubila. Poljubac je presao u make-out kojeg sam ja prekinula.
,,Jesi se naspavao?"
,,Koliko mogu pored Stefana."
,,Nisam ti to predlagala ali ako zelis, idi spavaj u drugu sobu. Da se mozes naspavati." Jest da ce biti neobicno u krevetu bez njega ali neka ide.
,,Nigdje ja ne idem bez tebe." Nasmijao mi se i ljubio po vratu.
,,Sta ti je jutros? Nesto si se...."
,,Pored tebe sam uvijek takav. Takvu reakciju izazivas u meni." Nisam znala sta da mu odgovorim. Spasio me je Stefan koji je zaplakao.
,,Ajde ustani sa mene, Stefan je gladan. Moram ga nahraniti."
,,I ja sam gladan. Znaci li to da sam ja sledeci?" Nestasno me je gledao.
,,Bjezi tamo." Gurnula sam ga sa sebe i ustala. Uzela sam Stefana u ruke i sjela na krevet. Takodje sam uzela jastuk i stavila ga na krilo. Povukla sam majicu i dala mu da jede. Nikola je sjedio pored mene. Bukvalno je buljio u moje grudi.
,,Nikola, skloni pogled."
,,Zasto, svidja mi se." Moj telefon je zazvonio.
,,Idi javi se molim te." Ustao je i uzeo telefon.
,,A evo zove draga punica." Cuo se sarkazam u njegovom glasu.
,,Dobar dan draga punice, kako ste mi?"
,,Nikola!"
,,Sofija hrani Stefana. Jel nesto vazno ili? Oh u redu. Jel svi? Prenjecu joj. Dovidjenja."
,,Sta hoce mama?"
,,Dolaze da vide Stefana."
,,Pa bilo je i vrijeme." Kako se Stefan rodio, nisu ga nikako uzivo vidjeli. Mi smo samo slali slike i preko videa.
,,Moram nesto skuvat. Da jedu." Stefan je zavrsio sa jelom. Cekala sam da podrigne i onda ga stavila u krevetac jer je zaspao.
,,Rucak moze cekati. Sada nahrani mene."
,,Dobro, sta zelis jesti da ti napravim?"
,,Zelim tebe."
,,Nisam na meniju."
YOU ARE READING
The brother of my BFF✔
RomanceNikola Aleksic-Mariano Di Vaio Sofija Aleksic-Elounor Brunacci Di Vaio Sofijina najbolja drugarica ima brata, Nikolu. Nikola je dvadesettrogodisnji momak koji voli motore i dobro je gradjen. Zivio je u Madridu ali se onda vratio u rodni grad London...