Pohled Martina:
,,Mami a fakt musim??" jo málem bych zapomněl. Já jsem Martin. Je mi 15. Bydlím v Praze a mamka mě přihlásila na celorepublikový tábor. Kam jede několik dětí z celé republiky a hrozně se bojím. Už od 14 jsem byl přesvědčený, že jsem gay, ale nikdo to neví. Ani mamka. Tu by to zničilo. ,,Jo musíš Martine, ten tábor je pro tvoje dobro. Poznáš nové kamarády a třeba tě to donutí i jet někam jinam než pár zastávek za Romanem." Roman je můj kámoš ze školy. Je to můj nejlepší kamarád a i přesto, že se hodně navštěvujem k němu cejtim jen kamarádství. A navíc, je to heterák, takže moje snaha by byla zbytečná. ,,Můžeme jet Marťo??" ach jo. Mně se tam tak nechce. ,,Jo můžem." odpovím mamce. Beru tašku z věcma a jdu do chodby. Obuju vansky a jdu dolů po schodech k našemu autu. Hodim tašku do kufru a sednu si na místo spolujezdce. Celou jízdu na mamku. Když jsme dorazili na místo, kde se měli sejít děti a lidi z Prahy. A ano, bylo to hlavní nádraží. Vezmu si tašku a rozloučím se s mamkou. Vytáhnu z kapsy telefon a začnu projíždět insta. Narazím na nějakýho Karla Kováře. Jo už vím. To je ten, jak mě začal sledovat a já mu to oplatil. Přidal novou fotku. Zbalená taška a popisem ,,A jedou se poznávat nový lidi." jsem se zarazil. Nebyl dvakrát to hnusnej. Naopak krásnej a Pokaždý jsem u jeho fotky zanechal to srdíčko. 'On jede taky??? To bude masakr!!!' řekl jsem si vduchu a pak nás zavolal vedoucí. ,,Hele děcka, mám napsaný seznamy, jak budete sedět v kupé. Teď vyjmenoval všechny. Popravdě jsem moc nevnímal ostatní jména, spíš jsem čekal na to moje. ,,Promiň Martine. Budeš muset počkat až do Pardubic, tam ti přistoupí spolujezdec." trochu se zarazím. ,,A-a jak se jmenuje?? Jestli se můžu zeptat??" zeptám se ho. ,,Ale jistě." zalistuje v seznamu a přečte jeho jméno. ,,Karel Kovář. Pročpak jsi to potřeboval vědět??" zeptal se mě.,,J-jen tak." řeknu a on odejde. 'Karel bude sedět tady? Jo aspoň se s ním víc seznámim.' řeknu si a vyrážíme směr Pardubice...
___________________________________
Ok první kapitola je na světě. Další kapitolu bych mohla stihnout zítra. Tak zatím
Vendy :P
ČTEŠ
Tenkrát na táboře...||MAVY (Martin+Kovy)
FanfictionMartin. 15ti letý kluk přesvědčený o tom, že má jinou orientaci než všichni ostatní, se vydá na tábor, na který ho donutila jeho mamka. Karel. 16ti letý kluk přesvědčený otom, že je gay, je poslám svou mamkou na tábor,aby poznal nové lidi. Co se sta...