Stále pohled Martina : Když jsme pišli do hlavní místnosti, už tam všichni seděli. Když jsme otevřeli dveře všichni se na nás divně koukali. ,,Výborně. Kluci dorazili, takže jsme tu všichni. Oficiálně bych vás tu chtěl všichni přivítat. Jsem rád, že jsme tady v tak hojném počtu. Rád bych Vám představilo všechny vedoucí. Jako první je tu naše přední tvář našeho tábora. Duše naší kuchyně, ale hlavně talentovaná, krásná a okouzlující Káťa.'' dořekne hlavní vedoucí a ukáže na hnědovlasou slečnu, aby se postavila. Postaví se, přijde k hlavnímu vedoucímu a zamává. Jak se otočí jde si zpátky se jí všichni kluci koukají na zadek. Ou... já zapomněl... oni jsou vlastně NORMÁLNÍ a NA HOLKY... ,,A teď bych Vám rád představil člověka, díky kterému mě napadlo založit tento tábor. Protože jsem ho taky poznal na táboře a nedokázal bych si bez něho představit jakoukoli akci, co podnikneme s kamarády..... Čestmíra!!!!!!!!" dořekne a ukáže na chlapa cca kolem 30ti. Ten se zvedne přijde k němu a pozdraví a pak nám zamává. Hned jak si sedne začne znova mluvit hlavní vedoucí. ,,A mě už někteří znají. Pořádám tábory už dlouho, ale tenhle tábor jsem podniknul poprvé. Jmenuji se Honza, ale říkejte mi prosím Kaťák.'' (hej ldi neptejte se mě kde na ty jména chodim XDD protože to sama nevim XDD) dořekne a pak začne blábolit ty různý věci ohledně táborového řádu atd... Jak nám dá rozchod do chatek příjdou za mnou ty kluci co nás viděli jak jsme na sobě s Kájou leželi. A žačal mluvit údajný Kájův nejlepší kamarád. ,,hej sorry za to co se stalo. měli jsme hned vypadnout. Ale prostě kluci mě mega ovlivňujou na chování. Prosím aspoň tebe, aby ses k nim, k nám nepřidával. Už kvůli Kájovi. Vím jak je na tom a nechci aby stratil i tebe. On není špatnej. Proto nechci, aby tu byl sám. A myslim, že nikdo odtud není gay, kromě Káji.'' řekne, poklepe mi na rameno a jde za těma klukama. Já se kouknu kolem sebe a jdu za Kájou. ,,Tak co? Taky ses mi smál za to, co jsem??'' řekne a ani se na mě nepodívá, ale kouká se smutně. ,,No.... jestli ses koukal dobře, tak jsem neřekl ani slovo. A Honza se omlouval a říkal, že mám zůstat s tebou na nemám být blbej jak on. A nenapadlo by mě, že bych za nima šel a začal tě pomlouvat, neboj..'' řeknu a chci se mu podívat do očí, tak si stopnu hned před něho. Ale on se hned koukne na mě a vyjekne. ,,A to ti mám věřit?? Vím, jací jsou na mě ve škole za to jaký jsem, protože jim to vykecal Honza. A ty na mě vyvalíš potom, co stebou mluvil Honza, že mě nebudeš pomlouvat s těma kokotama?? Ne... nejseš vtipnej....'' řekne a jde směrem k východovým dveřím ,,K - Kájo, počkej...'' ,,Nech mě být..'' řekne a od očí mu začne pramenit potůček slz. Co se stalo? To mu tak vadí, že mi něco řekl Honza a ještě to, aby jsem neudělal stejnou kravinu jako on?? no... Vyjdu východovými dveřmi a jdu směrem k louce za chatkami. Sednu si na pařez a žečne mi po távři téct slza?? Ptáte se proč?? Kvůli Kájovi. Na jednu stranu je mi ho líto, ale na druhou ho nechápu. Strašně rád bych ho chránil, ale on nechce a dá se říct, že si všechny proti sobě poštvává. Po asi půl hodině brečení jsem se rozhodl, že půjdu zptáky na chatu pro pár věcí a přespím tady. Nechci, aby se kvůli mě Kája cítil utlačovaně....
Pohled Káji : Kde je? Asi u kluků a pomlouvá mě s nima... Nebo někde sedí a už se se mnou bavit nechce. Možná jsem na něj neměl takhle vyjíždět. No, ale čas už asi nevrátím. Po asi dvouhodinovém snažení usnout jsem prostě ve tmě koukal do stropu a přemýšlel, kde může Martin být. Najednou se otevřeli dveře. MARTIN!! Rychle se na něho kouknu, znevnu se z postele a obejmu ho. On jen vyděšeně stojí jak prkno. ,,Promiň." řeknu, putím ho a kouknu se na něj. ,,Neměl jsem na tebe vyjíždět. Měl jsem v sobě tolik nenávisti, že se bavíš s někým, kdo mě zradil. Nejradši bych si nafackoval, že jsem řval na tak skvělýho klu-" a o mě přeruší polibkem. Já vykuleně stojím, ale po chvilce začnu spolupracovat. Po chvilce líbání se odtáhne a koukne se mi do očí. ,,Ty víš jak si to vyžehlit...." řekne a znova se vrhne a moje rty. Něžné líbání se změnilo do zuřivého a vášnivého. Martin si mě nadzvedl a chytl si mě za zadek. Vzdychl jsem. Jednou rukou výskal vlasy a druhou jsem mu přejížděl po levém boku. Zvedne mě, já si obmotám nohy kolem jeho těla a položí mě na postel. Hned jak mě položí na postel já si lehnu a on mi začne sundávát tričko. Abych nebyl pozadu, začnu mu ho taky sundávat (triko). Pak mě začne hladit po rozkroku a já vzdychnu a prohnu se v zádech. Pak mě začne dávat polibky na krk a postupuje níž a níž až k lemu mých kraťasů, které stáhne a hodí někam daleko od mojí postele.....
______________________________________________________________________________
Takže další díl hotov. Doufám, že se líbil. Pište názory do komentů.
Peace s váma lidi ....... Vendy <3
ČTEŠ
Tenkrát na táboře...||MAVY (Martin+Kovy)
FanficMartin. 15ti letý kluk přesvědčený o tom, že má jinou orientaci než všichni ostatní, se vydá na tábor, na který ho donutila jeho mamka. Karel. 16ti letý kluk přesvědčený otom, že je gay, je poslám svou mamkou na tábor,aby poznal nové lidi. Co se sta...