1. Vind jij het ook zo lastig om je eyeliner goed op te doen? Dan is deze hack wat voor jou! Je hebt wel een wimperkruller en een eyeliner potlood nodig als je dat hebt pak je je potlood en je kruller je gaat met je potlood een randje zette op de bovenste rand van je kruller als je dat hebt gedaan krul je je wimpers gewoon en tada je eyeliner zit ook perfect!
2. Geen lipscrub in huis? Gebruik als je velletjes op je lip hebt gewoon je mouw van je trui je wrijft met je mouw over je lip heen en hop je velletjes zijn weg ideaal toch!
3. Ugh kennen jullie het probleem dat je je nagellakpotje niet openkrijgt? Nou dan is hier de tip voor jullie! Je neemt gewoon een elastiekje dat draai je 2/3 keer om het dopje dan draai je en Omg hij gaat open!
4. Kennen jullie het probleem dat als je een staart of knot maakt dat er allemaal plukjes los zitten? Nou dan komt hier een tip voor jou je neemt een oude tandenborstel daar spuit je wat haarlak op en met de tandenborstel met haarlak ga je over de plukjes heen en voila je plukjes zijn weg!
5. Hebben jullie 's Ochtends wallen? Dan is dit de ideale hack je legt de avond voordat je gaat slapen twee eetlepels in de vriezer de volgende ochtend als je wakker wordt leg je de koude lepels onder je ogen en dag dag wallen!
JE LEEST
4 girls only! Deel 1
Teen FictionBen jij een meisje? Nou dan is dit echt wat voor jou! In het eerste deel staan vooral: Tips en handige lifehacks die jullie echt moeten weten! Veel lees plezier!