130.

124 9 7
                                    

Και τώρα ένας γρίφος για να σκεφτείτε λιγάκι...

Έξω από ένα ψηλό κτήριο εξήντα ορόφων, βρίσκεται το πτώμα ενός άνδρα ο οποίος αυτοκτόνησε πέφτοντας από αυτό.

Η αστυνομία καταφθάνει και οι αστυνομικοί περικυκλώνουν το κτήριο.

Ο αρχιντετεκτιβ μπαίνει μέσα στο κτήριο για να βρει περισσότερα στοιχεία για την αυτοκτονία.

Παίρνει το ασανσέρ, ανεβαίνει στον πρώτο όροφο, και μπαινει στο δωμάτιο που βλέπει στην μπροστινη πλευρά του κτηρίου.

Κοιτάζει τον χωρο, ανάβει ένα τσιγάρο, ανοίγει το παράθυρο, βλέπει το πτώμα του αντρα και πετάει το τσιγάρο στον δρόμο.

Πηγαινει στον δεύτερο όροφο και μπαίνει στο δωμάτιο που βλέπει στην μπροστινη πλευρά του κτηρίου.

Κοιταζει τον χώρο, ανάβει ένα τσιγάρο, ανοίγει το παράθυρο, βλέπει το πτωμα του αντρα και πετάει το τσιγάρο στον δρόμο.

Την ίδια ακριβώς διαδικασία χωρίς καμία παραλλαγή κάνει και στους υπόλοιπους ορόφους.

Βγαίνοντας από τον εξηκοστό όροφο, παίρνει το ασανσέρ και κατεβαίνει στο ισόγειο.

Πηγαίνει στους υπόλοιπους αστυνομικους και τους κοιτάζει.

- Αρχιστε να ψαχνετε τον δολοφόνο! Εδώ έχουμε να κάνουμε με δολοφονία! λεει και όλοι τον κοιτάζουν ερωτηματικά περιμένοντας να τους εξηγήσει.

Αντ' αυτού, εκείνος βάζει το χέρι στην τσέπη, βγάζει την ταμπακιερα του, και ανέβει ακόμα ένα τσιγάρο.

Πως κατάλαβε ο ντετέκτιβ ότι επρόκειτο για δολοφονία και όχι για αυτοκτονία;

Λοιπόν! Αυτος ήταν ο γρίφος. Περιμένω τις απαντήσεις σας στα σχόλια αλλά και τις ερωτήσεις σας αν έχετε κάποια απορια.

Αυτά από 'μένα! Φιλάκια!!

Εδω γελαμε!!Where stories live. Discover now