2

45 3 0
                                    

POV Sascha

We lopen achter de jongens aan en ik kijk Nicole plagerig aan en vraag " ken jij die ene Aaron ofs?" Ze begint te lachen en de jongens kijken onze kant op, dan schiet ik ook in de lach. Cameron kijkt me vragen aan en ik kijk uitdagend terug "wat zit je me nou raar aan te staren cam" zeg ik plagerig. Cameron krijgt een lach op zijn gezicht en schud zijn hoofd lachend " ik vroeg me alleen af waarom jullie ineens lachte".
"Oh gewoon wat meiden dingen" zegt Nic giechelend.

Aaron draait zich om "waar lopen we eigenlijk naar toe?"
Nicole kijkt gelijk op en zegt "geen idee eigelijk" Cameron staat ineens stil "zullen we anders richting het strand gaan om daar foto's te maken met z'n allen"
Iedereen knikt meestemmend en we lopen naar het strand toe.

Op het strand is het echt heel erg mooi, je ziet nog een heel kleinbeetje zon en dat is perfect als achtergrond voor de foto's.
We staan met z'n vieren op een rijtje naar de zee te staren, de perfecte stilte. Maar het word verbroken door Nicole die vraagt " boys kunnen jullie wat foto's van ons maken?"
ja tuurlijk zeggen ze tegelijkertijd, ze kijken elkaar lachend aan en ik geef ze m'n camera.

Ik en Nic nemen verschillende poses aan voor de perfecte foto voor Instagram. Ik spring op Nic's rug en ze kan me nog maar net op tijd op vangen.
Na alle poses die we konden verzinnen lopen we weer naar de jongens toe.

POV Nicole
Moeten jullie ook wat foto's vragen we als we bij de jongens staan. Ze kijken elkaar aan en ze lopen naar de zelfde plek als wij stonden.
Sas pakt de Camera goed in haar handen en begint veel foto's te maken.
Ze is altijd al goed geweest met foto's maken dus ik laat het aan haar over.

Opeens schreeuwt cam "mogen we ons shirt uit doen?!" Euhm ja tuurlijk roep ik terug.
Ze doen hun shirts uit en Damn wat n sixpacks hebben ze zeg.
Ik tik sas aan die iets te erg aan het staren was, "ja wat is er" vraagt sas verward. "Je staarde iets te lang girl" zeg ik zacht. We gaan beide stuk van het lachen.
Als we weer bij gekomen zijn gaat sas weer verder met de foto's.

Na een tijdje komen we jongens naar ons toe gelopen en doen hun shirt weer aan.
Aaron vraagt of er nog goed gelukte foto's bij zitten en sas knikt tevreden.
"Moeten jullie onze nummers anders even hebben" vraagt Aaron en ik en sas knikken giechelend.

Nadat we nummers hebben uitgewisseld lopen we terug terug richting ons Appartement.
We ploffen neer op de bank en ik vraag aan sas "zal ik anders even een groeps app maken, dan kan jij de foto's er in sturen" Jah is goed zegt sas mompelend en starend naar haar camera. Waarschijnlijk is ze de foto's aan het bekijken.

POV Sascha

Mijn telefoon trilt en ik kijk op mn scherm, ik zie dat Nicole een groeps app heeft aan gemaakt. Ik stuur via mijn camera de foto's naar mijn telefoon en vervolgens in de groeps app.

Sascha: *send imagine*
Sascha: *send imagine*
Sascha: *send imagine*
Sascha: *send imagine*
Cameron: Thanks girl :)
Aaron: Thanks, die zijn goed voor op insta!!
Aaron: wat is jou insta sas?!
Sascha: sascha.jane
Cameron: de mijne is camerondallas aan elkaar.
Nicole: thnxx ik ga je toevoegen!!
Sascha: Jah ik ook ;)
Aaron: goodnight alvast.
Cameron: Jah Sleepwell girls
Sascha: jullie ook!!
Nicole: ook G'night

Ik sluit mijn whatsapp en open mijn Instagram. "Welke gaan we plaatsen?!" Vraag ik aan Nicole die in haar galerij naar de foto's zit te kijken.
"Ik denkt deze, dat we elkaar een knuffel geven" zegt ze terwijl ze me de foto laat zien.
"Oeh die is echt heel gaaf, ik ga deze doen" en ik laat haar de foto zien waar ik op haar rug sprong.
"Jah daar had ik bijna mijn rug gebroken" zegt ze en we beginnen beide te lachen.

Ik plaats hem op Instagram met de ondertiteling: Look at this beautiful sunrise 🌅.
Ik tag Aaron,Cam & Nicole en kijk dan nog even op het account van Nic en like haar foto. Ook check ik even de accounts van Aaron & Cam en like en reageer ook even.

Living the magcon life Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu