Μπαίνω στο σπίτι και όλα τα φώτα είναι κλειστά άρα όλοι κοιμούνται πάλη καλα θα γλυτώσω την ανάκριση για το πως πέρασα. Πάω στο δωμάτιο μου σιγά σιγά μην ξυπνήσω τον πατέρα μου ή την αγαπημένη μου μητριά.
Λίγες στιγμές αργότερα βρίσκομαι είδη στο κρεβάτι μου και στο μυαλό μου έρχεται αυτος θεέ μου αν δεν ήταν αυτός Τώρα θα με είχε βιάσει αυτός ο ηλίθιος. Μονο που σκέφτομαι ότι η πρώτη μου φορά θα ήταν έτσι τόσο τον ευχαριστώ που με έσωσε. Μετά από λίγο με παίρνει ο ύπνος.
Το επόμενο πρωί ακούω την φωνή του πατέρα μου να προσπαθεί να με ξυπνήσει, ανοίγω τα μάτια και μου λέει
"επιτέλους Αριάνα ξύπνησες. Σήκω ετοιμάσου και έλα κάτω θέλω να σου συστήσω κάποιον"μου λέει με μια ενόχληση στην φωνή του και φεύγει.
Σηκώνομαι με χίλια ζόρια από το κρεβάτι μου και πάω να πλύνω το πρόσωπο μου που ξέχασα να πλύνω εχθες κοιτάζομαι στον καθρέφτη και η μάσκαρα μαζί με το αϊ λάινερ έχουν πασαληφθεί γύρω από τα μάτια μου.Αφού έχω βάλει το αγαπημένο μου μαύρο τζιν με κοψίματα στα γόνατα και την αγαπημένη μου μπλούζα σε χρώμα άσπρο έχω φτιάξει τα μαλλιά μου δύο γαλλικές κοτσίδες, κατεβαίνω τα σκαλιά και μπαίνω με φορά στο σαλόνι και βλέπω στο καναπέ να κάθετε ενας
άντρας με πλατύ προς εμενα, πηγαίνω κοντά στον μπαμπά μου και του λέω"ορίστε πατέρα τι ήταν τ-τόσο σ-σ-σημαντικό" και καθώς μιλούσα στον πατέρα μου ρίχνω μια μάτια στον άντρα δίπλα στον πατέρα μου. Γουρλωσα τα μάτια μου μόλις κατάλαβα ποιος ήταν και δεν μπορούσα να μιλήσω. Ήταν ο πανέμορφος από εχθές το βράδυ που με έσωσε από την ηλίθιο που πήγε να με βιασει. Με κοιτούσε και αυτός αλλά δεν έδειχνε καθόλου ταραγμένος λες και δεν με έχει ξαναδεί.
"Κόρη μου αυτές τις μέρες δέχομαι κάποια απειλητικά μυνήματα και φοβάμαι. Τον Ντιέγκο θα χρειαστεί να τον έχω εγώ για λίγο καιρό μέχρι να ανακαλύψω ποιός κρύβεται πίσω απο όλα αυτά. Για αυτό προσέβαλα τον Ντανιέλ ο οποίος εκτός από οδηγος σου θα είναι και μαζί σου όπου πηγαίνεις δεν θα τον αποχωρίζεσαι από δίπλα σου όταν βγαίνεις έξω."
" Και τι θα πω μπαμπά στις φίλες μου; γεια σας κορίτσια από εδώ ο σωματοφιλακας - οδηγος μου μπορείτε να μιλάτε άνετα μπροστά του δεν σας παρεξηγήσει ισα ισα θα σας λέει και την γνώμη του ;"
" Κορίτσι μου για το καλό σου είναι ανησυχώ μην πάθεις κάτι Δεν καταλαβαίνεις; μόνο εσένα έχω. Όσο για τις φίλες σου όταν είναι να λέτε κάτι προσωπικό θα του λες να κάθετε σε άλλο τραπέζι"
" Δεν έχεις μόνο εμένα έχεις και την πολυαγαπημένη σου γυναίκα. Τέλος πάντων άμα είναι για το καλό μου. Ποτε ξεκινάς;" απευθύνομαι σε αυτόν.
" Είμαι είδη στις υπηρεσίες σας δεσποινίς Argent. Οπότε θέλετε μου λέτε να σας πάω όπου επιθυμείτε." μου λέει με ένα χαμόγελο.
Θεέ μου ώραια θα περάσω το καλοκαίρι μου.