Anii trecură...
Adelline a ajuns la varsta de 15 ani....Acum,devenind o domnisoară în toată regula şi conştietizând absolut tot ce se petrece în jurul său,începea să se întrebe dacă are si ea o mamă.Aceste gânduri o presau în fiecare zi si de aceea îl întreba pe Carol ce s-a întâmplat cu mama ei,de nu le este alături.
Carol tot evita subiectul,întrucât nu i-a spus nicioadată Adellinei că părinţii ei au murit şi că este adoptată.
Adelline : -Tată,ce s-a întâmplat cu mama....de ce nu este aici?De ce ne-a abandonat? De ce?!
Carol: - Fata mea,mama ta a murit la scurt timp după naşterea ta...
Adelline : -Tată....de ce mi-ai ascuns asta?Nu a fost vina numănui,nu trebuia să îmi ascunzi adevărul!
Apoi,Adelline îşi îmbrățişă tatăl si fugii în camera ei,cu lacrimi în ochi,crezând ca a aflat adevărul despre mama ei.
Carol se simții foarte vinovat de faptul ca a minţit-o,dar se temea că,dacă va afla adevărata sa poveste,Adelline va devenii rece şi îl va parăsii...*Din perspectiva Adellinei*
"Uff...totul e aşa confuz....de ce mi-a ascuns tata adevărul atâta timp...Dacă era doar asta,de ce a avitat atât subiectul?Poate. ...Neah,e o prostie! Tata nu ar avea motive să mă mintă...Sau da? Nu ştiu ce să mai cred,sper că mi-a spus adevărul ...În orice caz, nu ar strica să mă conving singură...Voi investiga putin situația!"
*Din perspectiva lui Carol*
"Doamne...De ce nu am avut tăria să îi spun adevărul !? Nu îmi place deloc să o mint dar....Dacă mă va respinge? Dacă va devenii rece şi distanta? Poate e mai bine aşa dar îmi este teamă că va afla singură...Deocamdată,nu îi voi spune!Trebuie să iau acest secret cu mine în mormânt !Nu pot risca să o pierd şi pe ea...."
În seara aceea se culcară amândoi destul de agitați,dar se pare că apele incepură să se domolească,căci dimineaţa se treziră amandoi în regulă,nu mai vorbeau despre acel subiect...
Carol ca să se asigure că fata să nu mai dea importanţă acestui subiect delicat,îi spuse că vor merge în aceea după-amiază la un prieten vechi de-al lui...
CITEȘTI
Adelline
Ngẫu nhiênO micuta fata pe nume Adelline dupa ce a pierdut tot ce avea,a primit sansa la o noua viata...