"İşte yine başladık"dedim alarmın sesini duyunca.İçimden küfürler yağdırıyordum,kime neye olduğunu bilmeden .Her gün erken saatte kalkmaktan yorulmuştum ama başka seçeneğimin olmadığını bildiğimden sabrediyordum.Sadece bir sene daha sabredecektim,lise dörde gidiyordum sonuçta.Belki de erken saatte kalkmaktan değil de,insanlardan yorulmuştum.İki yüzlü menfaatçi insanlar..."Bu kadar düşünmek yeter" dedim ve âniden ayağa kalktım.Tuvalete giderken afallamıştım,öyle kalkınca başım dönmüştü.Dişlerimi fırçaladım,yüzümü yıkadım ve bir şeyler giymek için odama geri döndüm.Siyah tayt ve üstüne yeşil ince bir tişört giydim.Sabah hava soğuk olduğu için siyah deri montumu da giymiştim şimdiden.Çantamı alıp mutfağa ilerledim.Mısır gevreğini ve sütü çıkarıp tabağa boşalttım,yıllardır açmış gibi yedim.Servis gelmişti bile,hemen spor ayakkabılarımı giyip indim."İşte yine başladık" diye homurdandım.Bu bakışlara mâruz kalmak zorunda mıydım ? İşte,yine başladık.Servisin en arkasına geçtim,kulağımda kulaklıkla dışarıyı seyrediyordum camdan.Sonunda Açelya da servise bindi.Onun yanında kendimi biraz da olsa iyi hissediyordum.O menfaatçi değildi belki de bu yüzden.Suratıma baktı ve "Günaydın Levlâ" dedi."Sana da günaydın" dedim.Artık neyin var diye sormuyordu,asık suratıma alışmıştı.Zaten sormasın da,neyim var ki benim ? Hiçbir şeyim yok,kırılgan kalbimin dışında.Okula vardık ve sıramıza geçtik.Biyoloji,Kimya,Türkçe derslerini görmüştük bu gün.Okul çıkışı servisi bulduk Açelya ile.Çok susadığım için çantamı açtım ve içinden bir kağıt çıktı.Siyah renkteki kağıtta "Bu gece sırlar meydana çıkacak" yazıyordu.Ağzımdakş suyu püskürttüm ve Açelya'nın bana bakmasını sağladım."Bu da ne" diye bağırdım "Ne oluyor Levlâ" dedi Açelya."Bu kağıtta neyin nesi" dedim ve elimden hızlıca çekip aldı Açelya.Şaşkın şaşkın kağıda baktı ve elime verdi.Geceyi iple çekiyordum...
YOU ARE READING
Çok Uzaklara
Não FicçãoAy ışığının altında o güzel yüzü parlıyordu,ormanın içindeydik.Yüzümü göğsüne yaslamış deli gibi ağlıyordum."Hadi gidelim,çok uzaklara" dedim."Çok uzaklara,çok"