A/N - Olivia, mlada djevojka, 19 godina, završila srednju školu(gimnaziju). Oca nikada nije upoznala, a ima bolesnu majku koja boluje od leukemije. Živi u Kanadi i jako su siromašni. Da bi prehranila sebe i majku, nakon duge potražnje, pronalazi posao čistačice u obitelji Styles.
'Mama, ja odlazim. Ako nešto zatrebaš, moj broj imaš na noćnom ormariću', rekla sam nesigurno.
'Dobro kćeri, čuvaj se', odgovorila je moja majka.
OLIVIA'S POV
Lagano sam koračala prema adresi koju sam sinoć preko telefona dobila od gospodje Anne Styles. Bila sam mnogo nesigurna jer nakon silnih odbijanja, ili kratkotrajnih poslova, nisam znala kako će ovo sve završiti. Došla sam pred kuću koja je bila dvokatnica, i bila je predivno uređena. Imala je veliki vrt, i maleni povrtnjak. Polako sam otvorila, a potom zatvorila ogradu te pozvonila na ulazna vrata. Otvorila mi je žena srednjih godina.'Oprosti, no tko si ti i što trebaš?' upitala me gospodja.
'Došla sam zbog razgovora za posao', odgovorila sam potiho.
'Oh, ti mora da si Olivia. Ispričavam se, udji, udji, naravano', rekla je.
'Hvala lijepo.'
Ušle smo u predivni dnevni boravak koji je bio uređen starinsko-moderni. Imao je trosjed, dvosjed i fotelju bež boje, te komodu na kojoj su bila razna pića i obiteljske slike. Sjela sam. Pitala me je razna pitanja, a ja sam odgovarala "normalno". Nakon dugih pola sata, uzviknula je:
'Primljena si. Ujutro u 8h počinje tvoje radno vrijeme. Nemoj kasniti i obuci bijelu majicu i crne hlače. Tvoj zadatak je da očistiš cijelu kuću, svaki dan. Spavat ćeš kod nas, a preko vikenda si slobodna. Vidimo se ujutro' rekla je i lagano me ispratila prema vratima. Zahvalila sam se i izašla sretno.
...
'Došla sam', uzviknula sam sretno i zatekla svoju bolesnu majku u malo boljem stanju.
'Oh kćeri, vjerujem da si dobila posao.'
'Da, majko, napokon.'
'Drago mi je zbog tebe.'
'A tek meni, a tek meni, majko.'
Ovo je prvi dio, nadam se da vam se svidja.
ESTÁS LEYENDO
SLUČAJNOST
RomanceOlivia je mlada djevojka koja živi u Kanadi sa svojom bolesnom majkom, aali nema dovoljno novca da prehrani sebe i svoju majku. Traži posao, no svi je odbiju. No, onda jednog dana, u novinama ugleda da obitelj Styles traži čistačicu. Što se dalje do...