Právě jsem byl na lovu. Dlouho jsem se připravoval, protože jsem měl chytit jednoho nebezpečného Wesena jménem Luison. Jak ironické, že jeho druh má název podobný mému jménu..
Procházím černými ulicemi s koženou bundou, na opasku obal se zbraní a vrhací nože v záložní kapse.
Náš nejmenovaný se jmenuje(Jasně C.. :D) Samuel Jafarson. Od své smečky se odpojil 3 roky zpátky a zatím se skamarádil s nebezpečnými lidmi. Jejich zájmem je vyhubit všechny nečisté Weseny. Čistí jsou ti, kteří mají oba rodiče stejného druhu. Nečistí jak je zřejmé nemají. Já je také zabíjím, ale jen ty, kteří porušují pravidla.
Najednou přede mně skočil chlap, který vypadal tak na 29, byl vysoký zhruba 190 centimetrů. Měl krátké kudrnaté vlasy a modré oči. Mohl skočit ze střechy jednoho z vysokých domů.
Chytil mě pod krkem, ale já mu zkroutil ruku za zády. Přiložil jsem mu nůž ke krku. ,,Kdo jsi?!" zasyčel jsem mu do ucha.
Vytáhl z rukávu nůž, kterým mě škrábnul. Malý škrábanec to zrovna nebyl. A pálilo to jako čert. Pustil jsem ho.Udělal Woge(-Přeměna) a zašlehal na mě svým dlouhým jazykem. Studoval jsem knihy mých předků, takže ho tipuju na Barbatus Ossifrage. Vypadá jako pták a taky se podle toho chová.
Chytil jsem ho pod krkem a stisk zesílil. Proměnil se zpátky.
,,T-ty jsi Grimm!" zakoktal.
,,Správně. A ty jsi porušil zákon. Barbatus Ossifrage, nemám pravdu?" polknul a zíral na mě. Uchechtl jsem se. ,,Lov v ulicích máte zakázaný." zavrčel jsem. ,,Nejsem tu kvůli lovu." uchechtl se. ,,Kvůli čemu, tedy?" zeptal jsem se. ,,Nevím proč bych to měl říkat obyčejnému Grimmovi." odsekl. Dal jsem mu pěstí do břicha a ukázal své tetování.
,,A-ale 4 vrány má vytetovaný jenom jeden Grimm.. Tomlinson." vydechl strachem.
,,Zase správně. A teď mi řekni, co si sem přišel hledat." řekl jsem a stisk zesílil.
,,B-bexenbiesta. Poslali mě oni. Je to hříčka přírody. Zaslouží si zemřít." zasyčel
,,To ty první." vytáhl jsem nůž a bodl jsem ho do břicha. Pustil jsem ho a on spadl na zem.
Jedna ruka se mu otevřela a já se na ni podíval. Měl tam dvojté V. Je to značka Weratu. To je ta skupina, jejíhož člena jsem dnes přišel vyřídit.
Obvykle to bývají až moc velicí dobráci, kteří pomáhají svým druhům v přežívání. Svou oběť zabijí a potom z ní vysají všechno z těla.
Ale tenhle byl asi vyvrženec.
Nůž jsem si dal zpět do bundy a vydal jsem s dál.
Uslyšel jsem křik a rozběhl se k místu, odkud se ozýval.
Na zemi ležel mrtvý Luison a nad ním vysoký muž s kudrnatými vlasy.
,,Hey!!" křikl jsem na něj. On se otočil a já spatřil nejkrásnější oči, které jsem kdy viděl. Měli mechovou zeleň. Měl bílý nátělník, přes, který mu dokonale prosvítaly tetování a dlouhé štíhlé nohy, se kterými by mohl dělat v modelingu.
Chvíli se mi díval do očí a potom se dotknul zdi, která následně zamrzla, po ní i zem a on se po ní rozběhnul. Než jsem se stihl otočit byl pryč a přes celou ulici námraza.
Dotknul jsem se zdi a onen malý kousek zdi začal pod mým dotykem tát.
,,Tak Bexenbiest, jo?"
Fluuuuuuu já vás vítám u další části!!! Kdyby jste nevěděli, kde beru gify a tak, tak je to ze seriálu Grimm:) Snad se vám část líbila!
Krásné sny
Sleepwalker
ČTEŠ
Difference Between Different||Larry Stylinson
FanfictionDokázal cítit. Zranili ho. Dokázal odpustit. Věřil. Dokázal zapomenout. Podvedli ho. Dokázal milovat. Zničili ho. Pošpiněný, ponížený a bez citů 'žil' dál. Nebyl obyčejný. I mezi odlišnými. Byl zkrátka jiný. Ale co když najde jiný, jiného? Co poto...