#Four

91 14 11
                                    

Já myslel, že budu mít na lovu klid! A místo toho se tam objeví nějaký kreténský Grimm!

Ale sexy kreténský Grimm..

Už 20 minut sedím na základně a čekám, až mi poví, kdo to je.

,,Ahoj Harr--" otevřel mi Niall bránu.

,,Nemám čas, pojď za mnou k Oliverovi ."

,,Ty máš zase náladu." převrátil oči a pustil mě dovnitř. ,,Zabil si ho alespoň?" ,,Jasně, že jsem ho zabil." převrátil jsem oči. ,,Tak co se chováš, jako by tě někdo vykastroval?" pronesl nechápavě. ,,Ha ha ha." řekl jsem ironicky. Chtěl jsem vkročit dovnitř, ale zasekl jsme se v pohybu. Zaslechl jsem, jak někdo křičí. Byla to vysoká frekvence. Ano, i to umím. Vycítit křik ostatních a i použít ho proti nim samotným. ,,Budeš tam stát jako tvrdý Y nebo půjdeš dál." slyšel jsem hlas toho skřeta. Niall je Nitrozpyt. Dokáže nejen číst myšlenky, ale i pozorovat vzpomínky daného člověka.

,,Já ti dám takovýho skřeta!" přivřel naštvaně oči. ,,Nialle Jamesi Horane! Přestaň mi číst myšlenky!" řekl jsem podrážděně. ,,Nemůžu za to." vypískl, když jsem ho začal lechtat.

,,Hey!! Vy dva!" vykřikl někdo ze Základny. ,,Už jdeme Kelly." převrátil jsem očima.

Vešli jsme do budovy a hned co nám strážník otevřel jsme se vydali za Ollym.

,,Ahoj Harry." broukl na mě Oliver s očima stále upřenýma na obrazovku. ,,Čau Ollie."

,,Neříkej mi Ollie a radši ze sebe vymáčkni, co potřebuješ." zvýšil na mě hlas.

,,Dobře dobře." zasmál jsem se. ,,Byl jsem na tom lovu toho Luisona  a.." ,,A zabil si ho?" přerušil mě Shawn, který přicházel do místnosti. ,,Ano. Ano zabil, ale nech mě mluvit." řekl jsem otráveně. ,,Jak už jsem řekl, byl jsem na tom lovu a objevil se tam Grimm." Niall zbystřil. Niall je totiž Fuchsbau.

Fuchsbau je Wesen připomínající lišku, tento Wesen je velmi lstivý a mazaný

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Fuchsbau je Wesen připomínající lišku, tento Wesen je velmi lstivý a mazaný. Což Niall doopravdy je.

Ve skutečnosti každý z naší organizace byl dřív zločinec. Niall měl slabosti pro krádeže. Shawn byl posedlý mučením. Kelly miloval pocit píchat šlapky a potom je zabíjet. Peter byl polda, ze kterého se stal křivý polda. Potom je tu Olly. Olly byl i je tak trochu psychopat. Rád mučil lidi, kradl i vraždil. No a potom jsem tu já. Já nelítostně vraždil všechny, kteří mi šli do cesty. To se stalo až po té věci..

Z mých myšlenek mě vytrhl Niall.

,,Který Grimm?" řekl s polknutím. ,,Jako tetování měl 4 vrány."

Oliver se svižným krokem vydal k monitorům a tam začal něco vyhledávat.

,,Mám to." řekl s očima stále upřenýma na obrazovce. ,,Kdo to je?" zeptal jsem se. ,,4 černé vrány, které symbolizují šedé vrány--" ,,To je znak Banshee..!" vykřikl jsem. ,,Ano Hazzy. Ale zářící žlutou hvězdičku za správnou odpověď tu pro tebe nemám. Tak co kdyby si mě to nechal doříct?" řekl Oliver. Zvedl jsem ruce v obranném gestu.

Difference Between Different||Larry StylinsonKde žijí příběhy. Začni objevovat