Selam ben Asya. Tıp fakültesi son sınıf öğrencisiyim. Bilirsiniz son iki yıl staj görürüz. Bugün bir safra kesesi ameliyatına girdim.Elim ayağım titriyor hemen Kereme haber vermeliydim. Ama tabi bu önemli haber telefonla haber verilmezdi akşam eve gelince söyliyecektim. Kerem doktordu o yüzden benden iki saat sonra çıkıyordu.Sanırım iki saat dayanmalıyım Kerem benim kocam,biz iki aylık evliyiz.
Evet hayallerimi gerçekleştirememiş olabilirdim. Asla evlenmicektim,doktor olur olmaz hemen kızılaya katılıp yardıma muhtaç insanlara yardım edicektim ama evlendim ve hayaller bitti,artık gerçeği yaşamalıyız. Neden mi evlendim aslında onu bende bilmiyorum. Sanırım ailem torunlarının olmasını istiyor ve ben yine onları kıramadım. Diyeceksiniz ki şimdi ailenin kalbini kırmamak içün insan evlenir mi diye. eğer anneniz çok yaşlıysa ve son isteği sizin evlenmenizse ve siz ailenizi çok seviyosanız evlenirsiniz. Ama ben pişman değilim. Çünkü çok tatlı bir kocam var. Her kadının hayallerindeki gibi çok yakışıklı,yardımsever ve beni çok düşündüğünü hissedebiliyorum. Belkide daha önce hiç bir erkekten iltifat almadığım için bana bunlar çok romantik geliyodur ,belkide cicim aylarındayızdır bilmiyorum ama şuanda mutluyum.Bunları düşünürken yeşil ışığın yandığını ve aynı anda arkadaki arabanın kornaya bastığımız farkettim. Arkadaki adamın küfürlerinin sahibi olmamak için sarı vosvosumu hızlıca hareket ettirdim demeyi çok isterdim ama bizim kayınpeder biraz zengin hatta benim staj yaptığım hastanenin sahibi keremlede ordan tanıştık zaten.işte velhasılkelam minikupırımı hızlıca hareket ettirdim.
Sonunda mahalleye gelince bizim binanın altında olan bakkalın sevimliliği gözüme çarptı.Nası tatlı bişeysin sen öyle canlı kırmızı tenteleri sahibinin kısa ve hafif tombul oluşu ilk gördüğüm andan beri burayı erdal bakkala benzetmişimdir. Tabikide Kerem bunun çok saçma olduğunu Erdal bakkalı tanımadığını söyledi. Bunu duyunca gözlerimi pörtletip ona bakmam bir oldu. Nasıl bilmezdi. Hiç mi derdi tasayı unutmak için Leyla ile Mecnun izlememişti.Neyse işte insanın bu bakkaldan mutlaka bişi alası geliyodu işte. Birden kafamda ampul yandı ve neden bugünü kutlamak için yemek ziyafeti vermiyorum diye düşündüm.hmmm.Gözlerimi yukarı diktim düşünmem gereken anlarda hep böyle yapardım. Buldum pattatesli köfte dometes çorbası yapılacaktı tatlı olarakta hmmmm sütlaç mı yapsaydı acaba? Sütlacı çok severdin. Küçükken annem her yaz yapardı. Evet evet sütlaç yapmalıydım.Kerem beğenmezse kendim yerdim. Bu fikir çok mantıklıydı. Hemen çantamdan siyah kalın kaplı not defterimi ve toz pembe tükenmez kalemimi çıkardım. Sonra telefonumdan hemen internete bağlandım.2026 yılındaydık gençken mobil veriyi açacakken kırk defa düşünürdüm acabakaç megabayt gider diye şimdi internet beleşti. Yapacağım şeylerin hemen malzemelerini kağıda yazdım.Arabasımı park ettikten sonra doğru bakkalın yolunu tuttum. Şimdi siz soracaksınız neden liste yapıyorum telefondan söylemiyorum diye. Ben sağlıklı bir insan olmayı sevdiğim kadar çikolatayıda seviyom çünkü.eğer liste yapmazsam iki poşet dolusu çikolata alabilirim.
Bakkaldan malzemeleri alıp bakkalcı erol amacanın da halini hatırını sorduktan sonra. Hemen evin merdivenlerini tırmanmaya başladım yine çenem çok düşmüştü yemek yetişir inşaallah.
Hemen kendim yaptığım önlüğü giyip
İşe başladım.elim hızlıdır benim yani yemeği hızlı yaparım. Saate baktım Keremin gelmesine on beş dakika kalmıştı ve her şey hazırdı. Kerem gelince namazımızı kılar sonra yemeği yerdik. Mutlu aile tablosuuuu.Kerem anahtarıyla içeri girdi. Bunu hiç bir zaman yapmamıştı.Mutfağa geldi üstü anlayamadığım bir şey kokuyordu ama bu koku kötüydü. Kokuya takılmadım abdest aldıktan sonra güzel koku sürerdi. Heyecanla konuşmaya başladım.
-Bugün ne oldu inanamazsın ilk kez rağmen safrakesesi amaliyatına girdi.derin nefes alırken
-Ben ayrılmak istitorum.dedi
-Biliyor musun çok güzeldi.Başhekim beni teb......Ne dedin sen?
Kaynar sular tepemden aşağı boşaldı.Allahım inşaallah kulağımda tümör vardır da yanlış duymuşumdur (evet bunu doktor adayı söylüyo)ya da belki vana şaka yapıuordur ama hiç öyle durmuyordu ki.
Bana yaklaştı. Kokuyu tanımlamayaalışıyırdum ama daha önce böyle birşeyi koklamamıştım.-bennn arrtıkk seniii isstemiyomm layn.
Sarhoştu. Şaka mı bu eğer şakaysa hiç komik değil.
-Senin ayılman lazım ben kahve yapıyorum. Kolumu tuttu
-Yeterince ayığım geç şuraya konuşcaz. dedi
Yemekler soğumaya başlamıştı. Çok özenerek yapmıştım halbuki.
- Senden ayrılmak istiyorum çünkü senden bıktım. Hiç çekici değilsin,güzel değilsin,kendini beyenmiş,parası ve mesleğiyle hava atan,hala yemek yapmasını bilmeyen saçma sapan birisin. Artık seni yoruldum. Senden nefret ediyorumBenden neden bıraksın ki iki ayda insan bıkarmıydı.elbette çekici ve güzel değildim ama yani nenim yüzümü evlenmeden öncede görmüştü o zaman neden evlenmişti.ama kemdini beğenmişlik kısmında haklıydı. Biraz abartmış olabilirdim. Yemek köftenin üstündeki yanığı görmez sanmıştım ama sadece birinde var zaten onuda ben yiyebilirdim. Uzun bir sessizliğin ardından
-Benim çirkin olduğumu öncedende biliyordun yani yüzümü daha önceden görmüştün neden evlendin o zaman? Sesim çok güçsüx çıkmıştı sanki bu sesin sahibi ben değilmişim gibi.
-Belki bir güzelliğin vardırda onu kapatıyosundur dedim dedi
-Evet istatisliklere bakıldığında güzel değilim ama her kadın kendi çapında güzeldir.Belkide çoğu erkeğin güzel olduğu için değilde zeki olduğu için evlenmesi için kapanıyoruz hızlı ne dersin?
-Hep bir laf sokma havaları kızım sen kendini zeki mi sanıyorsun.güçlü bir kahkaha attıve devam etti.Sen dinini bile tam olarak bilmiyorsun ki sadece bildiğini zannediyorsun seni başarısızaman yapanda bu eğer evlenmeseydik o son model arabayı alabilirmiydin yada babamın hastanesinde çalışabilirmiydin. Safra kesesi amaliyatını geçtim sanaay naile taşıtırlarsı be!
Söylenilenler çok ağırıma gitti. Gözlerimiçin ağlamamak için zor tutuyordum. Buda yanmasına sebep oluyordu.
-Anladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEN SADECE ÇOK ŞEY YAŞADIM
ChickLitHikayem mutsuz bir kadını onun duygularıyla anlatıyor. İyi okumalar...