Cea mai bantuita casa din lume se afla in japonia.Aceasta casa este bine ascunsa de lume asa ca doar cei care au o harta anume pot ajunge la aceasta casa.Din pacate cei care pleaca in cautarea ei,nu ne mai intorc niciodata.Legenda spune ca in acea casa traia o familie care inca practica niste vraji interzise in Japoni.O data la 50 de ani ei tineau un ritual pentru ca in casa sa nu fie spirite negative,ghinion,certuri etc.In ce consta acest ritual???Inainte cu 15 ani de la vremea ritualului se alegea din familie,un bebelus care era fetita.Aceasta vetita era crescuta pe ascuns.Nimeni nu o vedea,nimeni nu o cunostea.Pentru ca aceasta jertfa(fata)trebuia sa fie pura.In una din generatii fata a inceput sa stea pe geam.In fiecare dimineata prin fata casei ei trecea un baiat.Fata s-a indragostit,asa ca nu mai era pura.Tatal nu a aflat de asta si a venit si ziua ritulalului.Fata a fost prinsa cu o sfoara de gat,doua de picioare,si doua de maini.La capatul fiecarei sfori era cate un bou.Boii traceau in parti diferita de fata iar ea era rupta in bucati.Ritualul nu a functionat pt ca fata nu era pura.Toata familia a avut ghinion,certuri etc.Tatal s-a simtit vinovat si s-a gandit ca daca sacrifica toti membrii familiei in acea casa nu v-a mai fi ghinion.El si-a ucis toata familia iar dupa s-a sinucis.De aceea aceasta casa este bantuita.Oamenii care au scapat cu viata,au marturisit ca au gasit o camera secreta in care se aflau persoanele date disparute dupa ce au plecat in cautarea casei.
NEXT:Lacul mortii
CITEȘTI
Povesti Horror/Mituri Si Legende
HorrorOmg ce analfabetă eram :))) Pentru prima oara #1 in HORROR pe data de 05.03.2017